2014. március 22., szombat

Eltelt egy hónap - repül az idő

Pankánk pénteken volt egy hónapos - igaz a szülés minden percére úgy emlékszem, mintha tegnap lett volna... Még mindig arra várok, mikor válik az emlék csodálatossá - ahogy mindenki más mondja. Még mindig fáj, ha rágondolok, uhh.

De a kis Drágám nő, mint a gomba! Pénteken voltunk megmérni, és bodystól-harisnyástól volt 3740 gramm. Majd' egy kilóval több, mint születéskor! És olyan husis is! Kis hurka-gyurka :) A tokájával már tiszta anyja!

Állandóan cicin van, megállás nélkül, körülbelül egy órán keresztül. Aztán alszik a kezemben fél órát, ordítani kezd, és kezdjük elölről a cicivel. Letenni egyáltalán nem lehet, mert rögtön sír! Ja, és aludni meg aztán szinte semmit nem alszik napközben! Úgyhogy nekem semmire sincs időm, mert drága Pankám nem szeret anya nélkül lenni. De nem baj, még most dajkálom, amíg lehet :) Három hetes korától kezdve az éjszaka viszont nagyon nyugis. A vacsit cumisüvegből kapja, hogy tudjuk, eszik eleget alvás előtt (110ml és 160ml között). Anya meg pumpál. Általában 10 órára ágyban vagyunk ( mind a hárman, Panka persze a sajátjában) és fél6ig, 6ig alszik! Persze addigra az én cicim már majd szét durran, és általában amíg az egyikből szoptatok a másikból egy fél Balaton elfolyik.

Ma végre 5 hét után megmostam a hajam. Na nem azért nem mostam eddig, mert nem akartam, csak időm nem volt rá. Most is teli torokból végigordította azt a fél órát. A hajszárításra persze már nem maradt idő.

Én kezdek végre helyre jönni, bár a derekam még mindig nagyon fáj. Egy bevásárlás vagy babakocsi-túra után másnap nem birok lábra állni. Ráadásul egy hete elkezdtem megint nagyon erősen vérezni. Orvoshoz nem tudtam elmenni, mert Haavard újra elkezdett dolgozni, így éjszaka egyedül voltunk, csak mi lányok, na meg napközben is, mert Haavard akkor aludt. Persze paráztam, hogy biztos az a darab méhlepény még mindig nem jött ki. De 6 nap után csillapodni kezdett a vérzés, mostmár tűrhető.

Tegnap csináltunk láblenyomatot, egész jól sikerült, ahhoz képest, hogy Panka beceneve kiskukac, mert állandóan jár mindene. A fekete festék befogta a lábujjkörmeit, és le sem bírtuk mosni rendesen. Most úgy néz ki, mintha tegnap a krumpliföldön járt volna :)




Mivel nincs se a kiságy fölött, se a babakocsiban olyan lógós-színes-micsoda, a kreatív anya (mármint én) megoldotta a dolgot...



Tettem fel újabb képeket, lehet csekkolni:
https://picasaweb.google.com/dora.bimbo2

Pár kép Panniról:









Panni megkapta az első levelét, megérkezett az útlevele:
A gyönyörű kis haja elkezdett kihullani, elöl erősen kopaszodik (egyre jobban hasonlít a Bimbó Papára). Szerintem mire hazamegyünk nem is lesz haja szegénykémnek, pedig olyan szép, sűrű, hosszú haja volt...

Ennyire volt ma időm, éhes a gyermek :)
Panni puszil mindenkit!





Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése