2015. február 21., szombat

1 éves lettem!

Drága Pannim!

Elérkezett ez a nap, 1 éves lettél. Eddigi életem legboldogabb éve volt ez!
Tudnod kell, hogy soha semmire nem vágytam annyira, mint Rád! És soha semmiért nem küzdöttem annyit, mint Teérted! Azért, hogy az életem része lehess. És én a Te életedé.

Attól a pillanattól kezdve, hogy csupán néhány másodpercesen a mellkasomra fektettelek, és a karomba zártalak, Te lettél nekem a legfontosabb, és tudtam, hogy soha többé nem akarlak majd elengedni. Még most is emlékszem azokra az első percekre. Olyan csöpp voltál, és annyira gyönyörű!

Azóta is szinte minden percet együtt töltünk, és melletted is leszek mindig. Ameddig csak szükséged lesz rám.

Édes kicsi lányom, nagyon boldog születésnapot kívánok!

Anya


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése