2020. február 19., szerda

Amikor anya beteg...

Rosszabbkor már nem is jöhetett volna...

Bő egy hete Nagyi megbetegedett. Szegény nagyon ramatyul volt. Utána büszkén mondom Håvard-nak, hogy mi az idén télen nem is voltunk betegek. Erre Gigi belázasodott az éjszaka. Ez volt múlt héten kedden. Na én azóta nem aludtam... Azt hittük, hogy kéz-láb-száj vírus, de mivel nem pöttyösödött be igazából sehol, ezért valószínűleg egy sima kóbor vírus volt. Esetleg influenza. Igazából nem nagyon viselte meg. Az étvágya, kedve többé-kevésbé végig jó volt. Annak ellenére, hogy napközben 39 fokos láza volt, alig várta, hogy Panni hazajöjjön az oviból és játszhassanak. Estére, mikorra a láza már elérte, esetleg meg is haladta a 40 fokot, azért kissé lelassult. Szombaton már csak köhögött, és ha lehet, az energiaszintje még a normálisát is meghaladta. Håvard meg is kérdezte, hogy az vajon normális, hogy még a szokásosnál is többet beszél? :D


Mostanában egy sárkányos mesét néznek mindig, így Gigi kék-sárkánnyá változott Panni jóvoltából. De azért inhalálni a kék-sárkányoknak is kell :)
Szombaton azért, mikor Gigi már, én pedig még jól voltam, elmentünk megnézni a házat. Már csak 6 hét van hátra!
A garázsban már várja a sorát a padló és a konyhabútor is!
Aztán vasárnap reggelre már én is rosszul éreztem magam. Estére már semmi kétségem nem volt afelől, hogy én bizony köhögni fogok. Amitől pedig rettegek. A tüdőm a gyenge pontom, az asztma miatt. Az elmúlt 6 év statisztikája alapján, az én köhögéses megfázásaim mentővel végződnek. Közben lélegzet-visszafojtva figyelem Panni minden mozzanatát, nehogy elkapja a betegséget. A megfázások mindig Pannival kezdődnek, aztán két nappal később Gigi is elkapja. Aztán pár nap múlva, ha nincs szerencsém, én is. De Panni most makk-egészséges. Az is kell, hogy maradjon, ugyanis a hétvégén szülinapi bulik sora vár rá!


Mikor kedden hazajött az oviból, az első dolga az volt, hogy készített nekem húslevest és mézes teát!

Ezért is stresszelek annyira. Annyi mindent kéne előkészítenem a születésnapi bulijára! A torta sütésről nem is beszélve. Panni Jégvarázs 2 bulit szeretne. Ez lesz az utolsó szülinapi buli ebben a lakásban. Nagyon rákészült ő is, és bevallom én is. Bár azt hiszem, az Arieles születésnapját sosem fogom felülmúlni, azért igyekszem a lehető legtöbbet kihozni magamból.

A meghívókat már kiosztottuk (ez csak egy része):
Azt hiszem minden dekorációt beszereztem.
Egy barlangot is tervezek csinálni (aki látta a Jégvarázs 2-t, az megérti), ehhez jó sok banános dobozt sikerült beszerezni. Panni egy napig csak azt kérdezgette, hogy ő akkor banánt kap majd a szülinapjára? Mondtam is Håvard-nak, hogy becsomagolok majd neki egy banánt, már csak a vicc kedvéért. Szóval elég sok mindent kéne csinálni. Ráadásul (ha ez még nem lenne elég), van egy határidős munkám a héten - na azzal biztos csúszni fogok. Ma már jobban érzem magam egy kicsit, de Håvard rám parancsolt, hogy ma még pihennem kell, ha a hétvégén szülinapozni akarok. Igazából az éjszakák voltak a legkeményebbek. Håvard nem volt itthon, én pedig alig éltem. Gigi, akit az én nyomorúságom sem hatott meg, legalább 10x ébredt éjszakánként az elmúlt egy hétben. De ma már ki tudok szédülés nélkül is menni a konyhába, amit javulásnak veszek.


Mintha az univerzum is összefogott volna ellenünk. Gondoltam, hogy a hatalmas hóból, ami a ház előtt van, készítünk valami Jégvarázsosat. Ha mást nem, akkor csak egy hó-falat. Hát nem idejött három hatalmas teherautó tegnap, és elvitték a havunk nagy részét?! Gondolom az önkormányzat aggódik, hogy az idén nem látunk zöld füvet július előtt... Bár amilyen a jelenlegi formám, úgysem tudtam volna megcsinálni. Hú, én nagyon rossz beteg vagyok! Egyfolytában csak azon jár az eszem, mennyi mindent kéne csinálnom... Tudom-tudom, ez nem segít. Ma még pihenek. De holnap aztán nekilátok a tennivalóimnak.


Azért teszek egy kis pozitív energiát a végére!

Panni újabb rajza. A vicces az, hogy az állatokhoz odaírta, hogy milyen állat, sőt azt is, hogy hol él (írott és rajz formában is). Az egér lakóhelye: "Alta"

Gigi tegnap este megkérdezte Pappát:
Gigi: "Pappa, ma van ovi?"
Pappa: "Ma nincs ovi. Holnap van ovi."
Gigi: "Akkor ma biztos nincs ovi?"
Pappa: "Nincs"
Ma reggel megyek be hozzájuk.
Gigi: "Mamma, ma van ovi?"
Én: "Igen, Gigus, ma van ovi."
Gigi teljesen kikel magából: "Neeeeeem! A Pappa azt mondta, hogy MA nincs ovi!"
:D

2 megjegyzés :