2016. december 9., péntek

39 hét is eltelt

Betöltöttük a 39. hetet is, még szerdán. Egyelőre nem érzek semmit - mármint a szokásos "itt-fáj,ott-fáj" és a keményedésen kívül. Ezt most éppen nem is bánom, mert Håvard egész hétvégén dolgozik, ráadásul olyan rossz az idő, hogy a kórházba vezető hegyi út előreláthatólag vasárnapig le lesz zárva. Úgyhogy pár napot jó lenne még kibírni egyben. Egyébként pedig állandóan álmos vagyok. Ami persze nem nagy csoda, hiszen éjszakánként szinte semmit sem alszom.

Múlt héten pénteken voltunk a bábánál. Pocak növekszik, szívhang jó, vérnyomás jó, csak megint van egy kis fehérje a vizeletemben. Pannival is pont így volt a vége felé. A csontkovácsnál a héten voltam utoljára, mert már sajnos nem igen segít, amit csinál.

Megérkezett a felmentősereg is, végre itt van Nagyi!

Panka gyurmás adventi naptárat kapott, aminek nagyon örült. Általában minden reggelt gyurmázással kezdünk azóta.



Aztán jön a szarka is, és elviszi a gyurma-mézeskalácsot (pont, mint a Bogyó és Babócában).


Nagyitól kapott egy csokisat is - nem is hitt a gyerek a szerencséjének!

"Mamma, ez csoki? Megehetem?"

A biztonság kedvéért Pappára is rápillantott, hogy tényleg szabad-e.

Az oviban is van adventi naptár. Minden gyerek díszített egy mézeskalácsot, amit utána kiraktak az ablakba. Minden nap egy gyerek leveheti a saját mézeskalácsát és hazaviheti. Panni olyan boldog volt, mikor rákarült a sor!


Második advent vasárnap rávettem magam a mézeskalács-sütésre is, persze Nagyi segítségével könnyű volt. Igaz, nem csináltunk akkora adagot, mint szoktam, de talán marad belőle pár darab karácsonyig.





December 5.-én este persze csizmát pucolt a kisasszony, nagyon alaposan.




Reggel, ébredés után mondom neki, hogy volt itt a Télapó. Erre ő: "De már nincs itt, ugye?"

Nagy volt ám a boldogság! Az egész család el van látva édességgel egy jó darabig.








Kicsit befagyott éjjel az ablak :D

Az arcfestés még mindig nagyon menő!


És a rajzkészségünk is fejlődik (az enyém sajnos nem). De Panka mostmár 'tud' embert is rajzolni!
Itt éppen a Mamma készül. Még a kistestvér is rajta van!



Ez pedig a Nagyi és a Waci:

Ezt pedig nekem készítette az oviban:


Volt ám nagy hólapátolás is. Pappa vett egy új hólapátot, és meglepő módon, azóta nagyon élvezi a lapátolást (ugyanis eddig mindig én lapátoltam, mert én tényleg imádok). Most aztán kellett is bőven, hogy legyen hely a kölcsönkapott lakókocsinak, ami karácsonykor extra hálószobaként szolgál majd.

Mindenki besegített a takarításban.



A munka után pedig jöhetett a jól megérdemelt bohóckodás :)




Panni 5 napja már éjszaka is pelus nélkül alszik, úgyhogy mostmár tényleg Nagylány!
Az oviban volt nekik Mikulás buli (a mi december 6.-i Télapónktól teljesen függetlenül). Az idén már oda mert menni a Mikuláshoz, de szerintem csak azért, mert tudta, hogy édesség van a csomagjában :) Piros pofit és szeplőket is festettek a gyerekeknek.

Hát még milyen szerencsés volt a lány! A hagyományok szerint, ilyenkor tejberizst esznek ("nissegrøt"), amiben egyetlen egy szem mandula van elrejtve. Aki ezt megtalálja a tányérjában, az kap egy kis ajándékot. Hát nem Panka találta meg? Pedig nem is szereti a tejberizst :)






Készültek újabb úszós képek is:



Mivel a Kistestvérrel nem mentünk el pocakosan fényképezkedni, ezért itthon csináltunk egy "meztelen-pocakos" képet. Ez még 38 hetes.




 Ezek pedig "lesi-fotók":



Itt pedig az új, 39 hetes.
A mérések pedig: 62 kiló (idáig +15) és 109 centi (+2 centi az elmúlt héthez képest)
Pannival ugyanekkor: 65 kiló (idáig +12) és 108 centi

2014/2016

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése