2016. december 14., szerda

40 hét, és még mindig egyben

Betöltöttük a 40. hetet is.
Igaz, mikor bő két hónapja féltem, hogy túl korán beindul a szülés, megfogadtam, hogy ha bent marad addig, amíg kell, bizony nem fogom sürgetni kifelé. De mostmár nem bánnám, ha lassan kibújna!

Harmadik advent vasárnap nem sok mindent csináltunk, pedig erre a napra terveztem, hogy kidíszítjük a mézeskalácsokat. De ehelyett be kellett mennem a bábához, mert nagyon fájt a hasfalam. Mivel itt van megtapadva a méhlepény, ezért féltem, nehogy valami baj legyen. Igazából nem tudták megmondani, hogy mitől van, de legalább csináltak egy ctg-t. Kistestvérrel minden rendben van. Viszont ez a hasfájás-feszülés-szúrás egyre rosszabb lesz. Félek, nehogy sérvem legyen. Mikor előre hajolok, emelek vagy néha csak megmozdulok, úgy érzem, szétszakad a hasam a köldökömnél. De nő is a pocak, elég rendesen!


Kaptam a bábától egy szem altatót - azt hiszem, ezt ma kipróbálom. Nagyon keveset alszom éjszakánként, általában 5 óra körül van, mire rendesen elalszom. Utána pedig Pankát keltem negyed 8-kor... Ma volt a kis Tündérem utoljára oviban az idén. Meg is ölelgették Venkével egymást!
Ma kreatívkodtak:



Itthon pedig a babáival és az állatkáival nézett esti mesét.

Egyébként pedig gyönyörű, hatalmas havunk van! Håvard nem is tudott vasárnap reggel hazajönni a munkahelyéről, mert elakadt az autóval a hóban. Ugyanis vasárnap Norvégiában a hókotrósok is sokáig alszanak. Szóval lapátolással indulnak a napok. Hiányzik már nagyon, hogy én is lapátolhassak. De egyelőre menni is alig birok.







A szülés időpontjára vonatkozó fogadásból már kiestünk egy páran. Nagyi december 6-ra tippelt, a Szomszédunk december 7-re, én mára, december 14-re. Igaz, még van hátra pár óra a mai napból, de elég erősen kétlem, hogy megnyerem ezt a fogadást... Håvard 16-ra tippelt, Gomma 20-ra, Sapi 21-re. Mostmár csak abban bízom, hogy ha már én nem, legalább Håvard hagy nyerjen! Nagyi túl sok finomsággal kényeztet minket, lehet, hogy ezért nem kívánkozik ki Kistestvér a pocakból :)

És akkor a szokásos statisztika, immár a 40. hétnél:
62 kiló (+15 kiló) és 109 centi
Pannival ugyanekkor: 64,5 kiló (+11,5 kiló) és 110 centi

2014/2016

Pillanatnyilag már a harmadik igen erős fájásom jött fél órán belül, úgyhogy még akármi is lehet!;)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése