2014. június 9., hétfő

Egy éve ezen a napon...

Egy éve, ezen a napon - sok-sok negatív teszt után - végre pozitívat teszteltünk! Édes Istenem, milyen boldogok voltunk!
12 nappal voltunk a beültetés után, menzesznek még nem volt nyoma. A hasam már fájdogált egy ideje, de azt mondták, ez jó jel. Hát bizakodtam nagyon. És agykontroloztam naponta kétszer. Párom akkor ugyan nem mondta, de utólag igen, hogy ő fel volt készülve arra, hogy elsőre nem sikerült. Elvileg 14 napot kellett volna várni a teszttel, de én nem bírtam, megbeszéltük, hogy másnap reggel ébredés után tesztelünk
Håvard azt mondta, hogy mindenképpen ébresszem fel. Én persze nem bírtam aludni, reggel hatkor keltettem a párom, hogy én már megcsináltam a tesztet, kint van a fürdőszobában, három percet kell vele várni. Kimentünk mindketten, Håvard persze alig látott, olyan álmos volt. Ő leült a wc-re, én megálltam az ajtóban. A kezébe vette a tesztet, ránézett, aztán rám. Én meg mondtam, hogy "negatív, ugye?" erre ő "nem, pozitív. Terhes vagy!!" Aztán én is megnéztem, utána is, legalább százszor. Csak egymás nyakába borultunk, és nevettünk, meg sírtunk.


Az én kis tündér-Pankám olyan ügyes! Eddig mindig a kis térdeit fogta, de a bal kezével már a lábujjait is eléri! Bizony, ma csinálta először! Ma sokat voltunk a játszószőnyegen, és egyfolytában a kis lábujjait fogta. Na meg 360 fokos kört tesz le a szőnyegen, tündéri!

Tegnap óta áttértünk a hármas pelusra, a kettes már igen-igen csípőfazonú volt. A 62-es ruhák is lassan kicsik lesznek.

Pankámat tegnap baleset is érte, bizony. Apájával repülőset játszottak, és landoláskor Panka homloka lecsapott Apa nózijára. Én mikor bejöttem a szobába csak azt láttam, hogy mindkettőnek könnyes a szeme... De szerencsére a piros folt hamar elmúlt Panni buksijáról.

A hétvégén kipróbáltuk az új mei-tai hordozókendőt is. Úgy tűnt, Panka élvezte:
Mostanában sok zenét hallgatunk, a kedvencek a Miki manó, a Házasodik a tücsök, Nád a házam teteje. És sokat énekelünk is, főleg a Mókuska, mókuskát, amit mostmár nem tudok kiverni a fejemből, az Egyszer egy királyfit, és a Hopp Nyuliskát (ahogy Håvard mondja). Meg még ezenkívül is sok mindent.

Panni cumi függő lett. Csak cumival alszik el éjszaka. A probléma csak az, hogy a cumit is meg az ujját is a szájába akarja tenni, ilyenkor a cumi kiesik, és kezdődik a sírás. Éjszaka 3-4x felsír, mert elvesztette a cumiját, és mindezt úgy, hogy közben nincs is ébren! Anya meg persze úgy ugrik ki ilyenkor az ágyból, mintha ágyúból lőnék ki. Na meg Nyuszika és egy alvós-pelus is mindig mellette kell, hogy legyen.

Fürödtünk is szombaton. Panni annyira imád lubickolni, hogy utána az egész fürdőszobában áll a víz!

A hónap vicce is a hétvégén hangzott el. Panni fél tíz körül szokott elaludni, utáni mi még hajnali egyig, kettőig tv-t nézünk. Szombaton Panni nagyon jót aludt, csak párszor sírt fel éjszaka, reggel 7-kor ébredt, az ágyban megszoptattam, és után még visszatettem aludni. Így aludt fél 11-ig. Én valamiért hajnali ötig ébren voltam, és utána is minden moccanásra felébredtem. Később Håvard morcosan készíti a reggelit, én meg megkérdeztem tőle, hogy mi a baja. És azt mondta, hogy fáradt, mert túl sokat aludt!!! Hahaha! Szegény Håvard! Bárcsak én is ezért lennék fáradt!

Egyébként most is dolgozik, 3 napot éjszakázik, úgyhogy ma csak ketten vagyunk csajok a hálóban :)

Ígértem a pénteki quesadilla-ról képet. Nagyon-nagyon finom volt!






És a képek a mindennapjainkról:












A többi kép a Picasa-n.




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése