2014. június 20., péntek

Panni holnap 4 hónapos!

Talán ma sikerül egy pár sort írnom. Már többször nekikészültem, de nem jött össze a dolog.

Az elmúlt hét elég fárasztó volt, nem sokat aludtunk, és elég sokat sírtunk – főleg Panni, de mikor nem tudtam negyed óra után sem megnyugtatni, utána már én is. Nem tudom, mi lehetett vele, eddig soha nem volt az éjszakai alvással gondja, az elmúlt jó néhány napban pedig óránként sírva ébredt. Néha alig lehetett megvigasztalni, még a cici sem kellett neki. Csak úgy feszítette ki magát és sírt. Még a könnye is folyt. Mondanom sem kell, az enyém is. Napközben is nyűgös volt, de enni evett eleget, viszont hőemelkedése volt végig. Csak a fogacskájára tudom fogni a dolgot, legalábbis nagyon remélem, hogy ez az oka.

Azóta hál’Istennek talán rendeződik a dolog (jaj, csak nehogy elkiabáljam), de az éjjel már nem sírt fel, és 7 óráig aludt. Utána kapott cicit, magam mellé vettem a nagyágyba (Håvard dolgozott), és így aludtunk még egy órát. Reggel jókedvűen ébredt, aztán nyűglődött kicsit, de végül evés után megint elszunyókált. Mostmár szerencse, ha fél órát alszik napközben, mert általában 20 perc után felébred. Ezekből a power-nap-ekből van három vagy négy.

Ma 17 hetes az én kiscsillagom, holnap lesz 4 hónapos. 4 hónapos!!! El sem hiszem… És már meghaladtuk a 6 kilót! Pannihoz képest már igazi felüdülés felvenni az öt és fél kilós Torrest! Sőt, így szőr nélkül lehet, hogy csak négy és fél… haha

Panni megint rendszeresen kakil (ezt a témát ki sem tudnám hagyni). Nos, a feltöltött kakis képek szorulásnak tűnhetnek egy-két mostani kakkantáshoz képest! Egy gyönyörű, vadiúj rugit – amit a Nagyijától kapott – jól elintézett! Deréktól bokáig állt a rugiban a sz.r. Azt hittem elájulok, mikor megláttam! Másnap a másik irányba támadott, a hónaljáig volt olyan…

Már nagyon-nagyon ügyes, mikor a pocakjára fektetjük – mert még nem fordul magától hasra – csak úgy húzza fel a térdecskéit és nyomja felfelé a popsiját! Csak a kezeit nem használja még rendesen, azokkal csak úgy repül. Jövő szerdán megyünk egy fizioterapeutához (minden 4 hónapost ingyen lehet vinni erre a vizsgálatra), és megnézik, hogy jól fejlődik-e mozgásilag.

Az időjárásunkról még annyit, hogy hétfőn egész nap szakadt a hó! Azóta 23 fokon megy megint a fűtés, sőt, egyik nap még a kályhába is begyújtottunk! Én meg persze elvetettem előtte a fűmagot, ami, hagy nem mondjam, jelét sem adja annak, hogy netán kibújna… de én azért még nem adom fel, hátha augusztusra lesz belőle valami!

Az autónk megjárta a kétévenkénti szervízt. Az előzőn semmi hibát nem találtak, most viszont azt mondták, lehet, hogy érdemes lenne elgondolkozni, nem veszünk-e inkább új autót… Hát nem veszünk újat, így a hibák kijavítására 25000 koronát kell, hogy költsünk augusztus 1.-ig, különben leveszik a rendszámtáblát. Akit érdekel, ez mennyi, szorozza meg 40-nel, mert én le sem merem írni az összeget.

Egyébként mindannyian jól vagyunk, Håvard hétfő reggelig dolgozik, és tegnap abbahagyta a snus-t (dohányos cucc, amit a szájába rak)! Letöltött egy app-et a telefonjára, és félóránként nézi, hogy mióta (nap, óra, perc) nem snus-öl, és mennyi pénzt spórolt meg. Én személyszerint csak egy jót szeretnék enni, meg egy nagyot aludni.

És végül pár gyönyörűséges és néhány vicces kép:
Apák Napjára készültünk:
 Az első oldalra-fordulások egyike. Ezt egyébként azóta már nem csinálja...
 A lombikos újságban:




 Az új rágóka nagyon jó, csak nem mindig sikerült a szánkat megtalálni vele...
 Új sapi a dabasi-vásárból:





 A gyermekeim:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése