2015. május 24., vasárnap

Túlerőben a bacik és hasonló gonosztevők

Hát, lebetegedett a család. Rosszabbkor nem is jöhetett volna, nekem most nincs időm betegnek lenni...

Pannikám csütörtök reggelre élete első igazi náthájával ébredt. Szegénykémnek megállás nélkül folyt az orra. Annyira izzadékony a drágám, hogy hiába van rajta csak egy body és egy harisnya mikor kint alszik a babakocsiban, csurom vizes fejjel ébred minden alkalommal. Gondolom így fázhatott meg. De hősiesen tűri az orrszívózást! Látni a kis szemein, hogy nincs jól, sokszor még a könnye is folyik. Szóval a 15. hónapot az első megfázásával ünnepeltük. A kedve azért jó, csak kicsit nyűgösebb, és talán nem pörög annyira, mint szokott.



Talán mostmár kicsit jobban van (biztos azért, mert nyomom bele a homeopátiás dolgokat és a C-vitamint), nem folyik annyira az orra. Mostmár inkább dugul, és a porszívó sem nagyon bír vele... De szerencsére az éjszakák elég jól telnek.

Péntek estére nekem eszméletlen módon megfájdult a torkom, éppen 6 héttel azután, hogy az előző tüszős mandulagyulladásom elkezdődött. Szuper. Éjszaka annyira fájt a torkom, hogy kint ültem a nappaliban hajnali háromtól hétig, és felváltva ittam a mézes teát, és sós-ecetes-szódabikarbónás vízzel öblögettem. Szombat reggelre már alig láttam a kialvatlanságtól, és az addigra igencsak beindult orrfolyástól. Minden erőmet össze kellett szednem, hogy bemenjek a suliba. De mentem. Tegnap is, ma is. Pedig régen éreztem magam ilyen piszkosul...

A család feje péntek éjjel légypecázni volt - a tengerben, derékig. Meg is lett az eredmény, egy gyönyörű tengeri pisztráng, amiből szuper vacsora lesz. Egy másik mellékterméke a pecázásnak, hogy Håvard is megfázott! Valami rejtélyes módon, a hal beleakadt valamibe a páromtól egy méterre - és hát ő ugye nem hagyhatja a halat veszni! És lemerült érte, hogy kivegye!!!Nem tudom, hány fokos lehet a tenger, talán 7-8...

Szóval az Eurovíziós dalfesztivált papírzsepivel, mézes-citromos teával és fokhagymás pirítóssal ünnepeltük!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése