2019. július 31., szerda

Az elveszett gyerek

Ezt most ki kell, hogy írjam magamból...

Mai óvodai helyzet:

Panni ma nem ment, mert a barátnőjénél töltötte a napot. Gigit vittem, mert nekem dolgoznom kellett.
Az óvodában 6 gyerek volt (még mindig nyaralás-szezon van), és 5 felnőtt. Kihangsúlyoznám mégegyszer, hogy 6 gyerekre volt 5 felnőtt! Ami ugye mennyire szuperul hangzik. Mégis képesek voltak egy kétéves gyereket kint felejteni az udvaron!!!

Mikor mentem Gigiért az óvodába, az óvónő viccesen meséli a történteket. Délelőtt kint voltak az udvaron, aztán bementek ebédelni. Kicsit később veszik észre, hogy Gigi nincs ott. Akkor jönnek, hogy hát ő nem is jött be. A homokozóban találták meg. Sírt. Azt mondta, azt hitte, hogy mindenki hazament...

6 gyerek, 5 felnőtt - könyörgöm, hogy lehet egy kétéves gyereket kint felejteni???
Ez volt a mai stressz kifújása.

2 megjegyzés :

  1. Ez nagyon durva. Én óvodai asszisztens vikár, ezt el sem tudom képzelni. Pedig nagy óvodában dolgozom Skienben, sokszor 15-20gyerekkel vagyok egyedül az udvaron, de 5 percenként számolom őket és tudom, ki hol van... és ha bemegyünk 3X megszámolom mindenki megvan-e. és csak vikár vagyok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is dolgoztam óvodában, én is egyfolytában számoltam, ha kint voltunk, ha bent. Ez az élő példa a norvég "avslappet arbeidsmiljø"-re, sajnos.

      Törlés