2020. december 17., csütörtök

A sarkvidéki buli, ausztráliai hangulatban

Drága kicsi Gigink, négy éves lettél!

Te vagy a családunk legnagyobb egyénisége, és kétség kívül a legvagányabb tagja is. Imádjuk, hogy te vagy a család határokat feszegető bohóca, igazságszolgáltatója, szeretgető bajnoka és extrém sportosa is egyben. Köszönjük, hogy vagy nekünk, és általad lett teljes a Család! Nagyon szeretünk!

Igaz, a születésnapod 15.-én volt, a születésnapi bulidat (az elsőt) már előző hétvégén megtartottuk, hogy az ovis barátok eljöhessenek még a karácsonyi szünet előtt. Bár a lista minden nap bővült, a korona előírásoknak megfelelően a minimumon kellett tartani a meghívottak számát. 2 kislány és 2 kisfiú jött el (a négyből három Gigi "szerelme" - hogy az ő szavaival éljek). 

Gigi a koalákért rajong, amióta csak beszélni tud, ezért mi más is lehetett volna a születésnap témája, ha nem a koala. Szerencsére elég kreatívak vagyunk Pappával, és mégnagyobb szerencsémre mindig segít megvalósítani a terveimet. Most is rajzoltunk, vágtunk, ragasztottunk.




De nagyon szép lett az eredmény.





A body-s betűket Nagyi készítette és rakta ki a házunk falára mire Gigivel a szülőházból hazaértünk 2016-ban. Ezek azóta is minden születésnapra előkerülnek. <3


Gigus nagyon boldog volt, mikor meglátta mindezt - természetesen az Aamot-születésnapi tradíciónak megfelelően, a reggeli énekléssel és gyertyás süteménnyel való ébresztés után. 




Pannus ajándékait már az ágyban kibontotta. Egy koala-könyvjelzőt és egy koala-díszt kapott. <3

A torta is sikeresen elkészült, és bár nem egészen olyan lett, amilyennek elképzeltem, de felismerhető volt és finom.




Mindenki szerencsésen idetalált.

Panni hamar megunta a "kicsiket" és inkább olvasott. :D

A gyerekek nagyon jól érezték magukat, és izgatottan nézték végig az ajándékok kibontását.

Az étvággyal senkinél sem volt gond! :)




Milyen koalás szülinap lenne a "találd meg a koala orrát" játék nélkül? Ez a játék nagyon jó, mert minden születésnapi témához hozzá tudjuk igazítani. :D


A szokásos pecázós-játék sem maradhatott ki. :)







Kimerítő dolog ám a szülinapozás! Miután a gyerekek elmentek, Gigit folyamatosan baleset érte. Még másnap is. Először leesett a székről, és az álla azonnal belilult. (a ragtapasz az ő kívánsága volt) Utána orra esett (szó szerint), és úgy beverte az orrát, hogy még vérzett is. Aztán leesett a kanapéról (fejjel természetesen) és megrándult a nyaka, végül pedig a lépcsőről esett le, és a térdét verte be. A végén már nem engedtem, hogy felkeljen a kanapéról...

Másnap a kedvenc kis-szomszédunk is átjött Gigit megköszönteni. Imádom ezt a kisfiút! <3 Ez volt a kettes számú buli.

Kedden, az igazi születésnapján pedig a magyar barátaink jöttek el Gigivel együtt ünnepelni. Azt hiszem mindannyian kitortáztuk magunkat egy jó darabig (vagy legalábbis karácsonyig). Fényképet pedig, hogy-hogy nem, elfelejtettem csinálni.

A boldog, négyéves koalás lány csodás ajándékokat kapott. <3 Kivételesen a posta is kegyes volt hozzánk, mert a magyar és a svájci csomag is ideért időben. :) (már csak pár levelet várunk türelmetlenül...)





Az új koala a "Storm-boy" nevet kapta.




A koala-családunk legújabb, svájci tagja a "Mangó" nevet kapta.

A magyar nagyszülők 50%-a "élőben" adhatta át az ajándékát, Messengeren keresztül. Sapi sajnos nem volt jelen.




Kapott még egy nagyon szép koalás pizsamát és mamuszt is, amit eddig le sem lehetett imádkozni róla. (viszont ma reggel leette zabkásával, úgyhogy nem volt választása...)
Az idén Pannus is kapott egy Nagytestvér ajándékot. :)


A végére pedig kerüljön ide az ovis születésnap is. 







3 megjegyzés :

  1. Sok boldogságot a kolala királynőnek!

    VálaszTörlés
  2. A nevem Melania macron vagyok 35 éves. éves 31 éves koromban mentem férjhez, csak egy gyermekem van, és boldogan éltem. Egy év házasságom után a férjem viselkedése annyira furcsává vált, és nem igazán értem, hogy mi történt, ő pakolt ki a házból egy másik nőnek, annyira szeretem, hogy soha nem álmodom elveszíteni, megpróbálom a legjobb annak biztosítására, hogy a férjem visszajöjjön hozzám, de mind hiába, sírok és sírok segítséget keresve, megbeszéltem a családjával, de nem kaptam választ. Tehát a legjobb barátom, cynthia, és megígéri, hogy segít nekem . Mesélt nekem egy Drosagiede nevű férfiról, azt mondta nekem, hogy nagyon nagyszerű ember és igazi férfi, akiben megbízni lehet, és nincs semmi olyan szerelmi kérdés, amelyet nem tudna megoldani, és elmondta, hogyan segített számtalan embernek kapcsolatuk helyreállítása. Nagyon meg voltam róla győződve, gyorsan felvettem a kapcsolatot a doctorosagiede75@gmail.com e-mail címmel vagy a WhatsApp +33753154980 telefonszámmal. Minden problémámat elmagyarázom neki, ő azt mondta, hogy ne aggódjak, hogy minden problémám azonnal megoldódik. Megmondta, mit kell tennem, hogy visszavegyem a férjemet, és én meg is tettem. Azt mondta, hogy három nap múlva a férjem visszatér hozzám és koldulni kezd, és ez valóban úgy történik, ahogy mondta, nagyon meglepődtem, ez nagyon csodálatos. Istennek legyen a dicsőség, most nagyon szoros a kapcsolatunk, és mindketten újra boldogan élünk. Ha hasonló problémája van, vegye fel vele a kapcsolatot most, és keresse meg a problémát egyszer és mindenkorra. élek a bizonyságról

    VálaszTörlés