2020. december 23., szerda

Advent negyedik hete - a teszt eredményére várva

Kidőlt a családunk! Azt már írtam, hogy Panni és Gigi beteg, de a hétvégén Pappa is lebetegedett. Nem tudom, mi a meglepőbb, hogy ő beteg lett, vagy hogy én nem... Ő sosem beteg, én pedig mindig mindent elkapok a lányoktól. Most valamiért mégsem. A testem biztos tudja, hogy még a sok a dolog. :D De én azt megmondtam, hogy ha véletlenül beteg lennék, és nem éreznék ízeket (ez velem minden megfázásnál megtörténik), akkor a karácsonyi menüt elhalasztjuk. :D Egyébként, a viccet félre téve, készen állunk. Ami van az van, ami nincs, az már nem is lesz. Mi ma már megnyugszunk, pihenünk, játszunk.



Pappa hétfőn volt korona-tesztelni. Alta nagyon praktikusan oldotta meg a dolgot. Kórház hiányában, egy nagy sátrat állítottak fel, ahova csak autóval behajt az embert (időpontra persze), letekeri az ablakot, a "szkafanderes" ember leveszi a mintát, és te kihajtasz az autóval. Pikk-pakk. Szóval, két napja volt a teszten, várjuk az eredményt, bár nagy valószínűséggel negatív. Altában pillanatnyilag nincs aktív fertőzött, de mivel a munkatársa egy hete jött vissza Tromsø-ből, ahol pedig sok van, így az eredmény után azért megnyugodhatunk. Bár azt is hozzá kell tennem, hogy Pappa nagyon rég nem volt ilyen beteg.  Egyébként itt minden felső-légúti megbetegedésest tesztelnek.

A lányoknak már visszatért a megszokott energia-szintjük, de még mindig nagyon taknyosak, köhögnek is. De hétfőn már muszáj volt kimennem velük, mert nekik is kellett a friss levegő, és nekem is. Végre esett egy kis hó, így kipróbáltuk Gigi új szánkóját is, nagyon jó volt!




Az idén végre azt hittük, hogy Panninak rendbe jött az arca, de sajnos nem. Egyéves kora óta mindig megfagy a kis pofija, de az idén eddig nem láttuk. Gondoltuk, kinőtte. De tegnap újra ott virított a két fagy-korong az arcán.

Sütöttünk a napokban sajtost és preckedlit is, természetesen szuper-ügyes kis kezek segítségével!








Az adventi naptár ajándékai is szépen lassan elfogynak. Volt benne még kreatív csomag, sőt, ma új pizsama is.






Ami még a kreatívkodást illeti: Pannus elkészítette Máriát, Józsefet és a kis Jézust. <3

Megérkezett a svájci Jézuskánk is!

Mikor már szinte teljesen elvesztettem a reményt, hogy a mi csomagjaink időben megérkeznek Svájcba és Magyarországra (és már-már sírva könyörögtem a vámosnak telefonon, hogy ne egy doboz karácsonyi képeslappal töltsék ők sem a karácsony előtti napokat), a magyar csomag ma szerencsésen, egyben megérkezett, és remélhetőleg a svájci is odaér még ma! 

A végére pedig mi mást tennék, mint a mi kis csibész Hópihénket?


Beragasztotta a lányok ajtaját. Csak azzal nem számoltam, hogy nekem éjszaka Gigihez be kell mennem... hason csúszva, többször is! :D
... ő meg az ablakból röhögött rajtam. :D
Pillecukrot is grillezett! "De Mamma, nekünk nincs is pillecukrunk!"
A barbikkal zokni-hálózsákban aludt.
Ma reggelre pedig rengeteg szaloncukrot megevett! "Mamma, nekünk van szaloncukrunk?" - mára tartogattam a meglepetést. :)

Holnap még szeretném megmutatni a karácsonyi képeinket, de ha nem jutna rá idő, most kívánok mindenkinek áldott karácsonyt, békességben, boldogságban, egészségben, és ha lehet, akkor családunk és szeretteink körében! <3

2 megjegyzés :