2014. július 13., vasárnap

Ha Isten becsuk egy ajtót, valahol máshol kinyit egy ablakot…



Figyelem!
A nyugalom megzavarására alkalmas gondolatok következnek!

Este, lefekvés előtt, néztem, ahogy Pannit viszi ki az apája a fürdőszobába. Olyan nagylány! Milyen icuri-picuri volt, mikor először a kezembe adták. És most már nagy, igazán nagy. Aztán arra gondoltam, hogy milyen szerencsések vagyunk. Na meg arra is, hogy két évvel ezelőtt milyen nagyon szerencsétlennek éreztük magunkat. Bennem egy világ dőlt össze, mikor megtudtam, nem eshetek spontán teherbe. Pedig minden hetedik pár a világban ugyanilyen problémákkal küzd. De hát hogy lehetek én ilyen szerencsétlen, hogy én is pont egy „hetedik” vagyok? Amikor más egy átbulizott éjszaka után, részegen, fogamzásgátló mellett lesz terhes. Igazságos ez?! A másik oldalon meg ott van az, hogy aki nincs ebben a helyzetben, nem érti meg. Körülbelül az idő tájt, mikor mi megkaptuk a rossz hírt, kiderült, hogy a sógornőm babát vár (és ő sem volt tervezve). Én olyan nagyon féltékeny voltam, és olyan nagyon igazságtalannak tartottam ezt az élettől! És megértés helyett a családnak arról a részéről pedig csak azt kaptam, hogy nem baj, ha nekem nem lehet, örüljek, hogy nagynéni leszek, így is lesz gyerek az életemben.
Minden lombikos beültetésnél 30% esélyt adnak a sikernek. És mi megcsináltuk! Mi benne voltunk a 30-ban. Hogy is lehettünk ennyire szerencsések? Hogy is lehetünk ennyire szerencsések, hogy ez a kis manó most itt szuszog a kiságyában? A Jóisten meghallgatott minket!

Hogy mindez miért is jutott most az eszembe? Még Bugyin jártam iskolába. Volt pár vagány lány, akiktől igencsak tartottam – mivel én, hát, hogy is mondjam, elég gyügyüszke voltam. Egy ilyen "vagány" lány van túl élete első lombikján. Különbözőek voltunk (vagyunk? nem tudom), de mégis egy a célunk, hogy anyák legyünk. Az én álmom már teljesült, az övé sajnos még várat magára. Tiszta szívből kívánom neki, hogy sikerüljön, mert én már tudom, ez az élet igazi értelme. Imádom ezt a csöppséget, ő a mindenem, érte élek. És most pityergek. Mert boldog vagyok, igazán boldog (meg biztos a szoptatós hormonok is tesznek rá egy lapáttal).

Csak hogy ne ilyen melankolikusan zárjam az estét:
Augusztusban esküvőre vagyunk hivatalosak. Rendeltem magamnak két ruhát az internetről. – mert én úgy normálisan vásárolni nem tudok, bemenni az üzletbe, kinézni, felpróbálni, dönteni, nekem lehetetlen. A neten meg megnézem 25-ször ugyanazt a pár ruhát, ami tetszik, és körülbelül egy hét után megszületik a döntés). Szóval, a ruha megvan, milyen méretet rendeljek? Van mérettáblázat. Jó. Elő a centit. Megvan. Mellbőség alapján xxl-es(?) ruha kell, derékbőség alapján m-es(ez oké), csípőbőség alapján xs-es(?). Hát, 38-ast rendeltem, majd meglátjuk. Ezek alapján azt hiszem, megállapíthatom, hogy körte-formám van. De még csak nem is a normális-körte. Az én körtém fejjel lefelé áll!

Tej-jelentés: a tejhelyzetről csak annyit, hogy ha az ősszel megint tej-krízis lesz Norvégiában, én megoldom! Pár napja dobtunk ki 20 kiló(!) lefagyasztott anyatejet, mert már nem fért több a fagyasztóba. Szóval, így állunk.

Csütörtökön megyünk nyaralni, előtte még írok!

És az én kis bébi-bogyóm, újszülötten, pár naposan:



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése