2014. október 2., csütörtök

Egy ágyban egy Pannival

Meghaladtuk a 4000 kattintást az oldalon! Gondolom, ebből 3000 a Nagyi :) De nagyon örülök, hogy ennyien figyelemmel kíséritek Kicsi Panni mindennapjait! Jól le lettem cseszve a minap: "inkább aludnál, mint hogy azt a hüje blogot írod mindig" (ezzel már el is árultam, hogy az éjszakai helyzet nem sokat javult). Csak babaúszás után alszik :)

Még egy érdekesség a sok-sok kattintás mellé; 12 ország olvassa Vikinganya élménybeszámolóit!
- Magyarország
- Norvégia
- Hollandia
- Németország
- Románia
- Horvátország
- Anglia
- Spanyolország
- Ausztria
- Lengyelország
- Egyesült Államok
- India

Nem is tudom, hol kezdjem...

Először is, Sanyi Papának ma van a születésnapja! Isten éltessen nagyon sokáig drága Apukám! Vagy ahogy itt Norvégiában mondanák, háromszoros hip-hip-hurrá!!!
Pankámmal újra fotózkodtunk a nagy nap alkalmából. Íme a próbák:


És a végeredmény:
Lógok még Nektek egy téli overálos képpel, de ez sajnos ma sem lesz meg, de ígérem, nem felejtem el!

Az éjszakai alvás-helyzet kicsit jobb lett. Håvard kiköltözött a nappaliba, így Panni és én elfoglaltuk a nagyágyat. A helyzet az, hogy Håvard olyan agresszívan alszik, hogy néha én is kék-zöld foltokkal ébredek, ezért érthető, hogy kizavartam a kanapéra :) Ugyanis rájöttem arra, hogy ha Picilány mellettem alszik, nem ébred fel csak óránként, másfél-óránként. Lehet, hogy furán hangzik, de ez így egész elviselhető (az eddigi negyedóra helyett). Szóval be vagyunk fészkelődve egymás mellé. Az éjszaka folyamán Panni keresztbe fordul, és így dúródik amilyen közel csak tud :)
Érdekes látni őt éjszaka. Sokszor, mikor sír, nincs is ébren a drágám, de nem tudom semmivel sem megvígasztalni, csak a cicivel (de legalább nem kell kikelnem az ágyból, csak oldalra fordulok). Mikor csak nyöszörögve ébred, néha beválik a cumi is, gyorsan a szájába nyomom, és már alszunk is tovább. Itt jegyezném meg, hogy az éjszakai cumi egy fantasztikus találmány! Először mennyit nevettünk rajta, éjszakai cumi? Mit csinál az? Haha, tán világít éjszaka? És igen, világít! És nagyon szuper, mert nem kell percekig keresni, amikor minden másodperc számít! Ráadásul az éjjel láttam, hogy néha Panni saját maga is el tudja venni maga mellől, mert látja, hogy hol van.
Egyébként meg imádok Vele aludni! Imádom hallgatni ahogy szuszog (bár az éjjel megint ébren voltunk négytől ötig, úgy el volt dugulva szegénykém, csak úgy szötyögött, normális egyébként, hogy még mindig taknyos?), szeretem ahogy homotítva halad háton, hogy eljusson a hónomaljáig, az meg hihetetlenül tündéri, amikor én reggel még becsukom a szemem, Ő meg elkezd csapkodni, hogy "héj, anya, ébredj már fel", és közben teli szájjal vigyorog :)

Ma reggelelizés közben (Panni, nem én) azt veszem észre, hogy Panninak véres a füle. Száradt vér a füle egész hátulján! A fülbevaló alól jött, nem értem miért vérezhetett, hiszen már másfél hónapja, hogy kilőtték neki. Begyulladva nincs, szerintem nem is fáj neki, mert nem reagált arra, ahogy letöröltem. Biztos csak megtépte, de akkor is fura, már rég be kellett volna, hogy gyógyuljon!

Tej-jelentés: Nagyon furcsa, hogy másnak kb. három hónap után beáll egy szintre a teje, és akkor se több, se kevesebb, pont annyi van, mint amennyi kell. Hát én ezek után érezzem magam különlegesnek, mert nekem vagy nincs, vagy sok van. Mert most is sok van! Közgazdász hátteremmel úgy fogalmaznék, túlkínálat van... Ma reggelre megint teli csomókkal ébredtem, és bizony elő kellett vennem a pumpát is (tudjátok, a "pumpás lány").

Kaptunk egy nagy-nagy csomagot otthonról, és csudajó dolgok voltak benne, nagyon örültünk neki!
Panni figyelmesen végignézte, ahogy Apa kicsomagolta a hatalmas csomagot.

Az éjszakázás eléggé megvisel, nem vagyok csúcsformában. Szeptember 3.-a óta a maximumom két óra volt egyhuzamban, de mostmár ezzel is kiegyeznék. Szeptember 12.-e óta pedig két kilót fogytam. Már leesnek rólam a nadrágok. Állandóan szédülök, ettől meg hányingerem lesz. Úgyhogy, ha nem javul a helyzet, jövő héten meglátogatom a doktor bácsimat (tudjátok, a jóképűt!).

Nézegetem nagyon a repülőjegyeket hazafelé. Håvard 21-től január 4-ig tud maradni, ez már biztos. De én nagyon-nagyon szeretnék előbb haza menni. A gond csak az, hogy nincs közvetlen járat, és Oslóban kell éjszakázni. Minél többet gondolkozok a dolgon, annál nehezebbnek tűnik - eljutni a reptérről a szállodáig egy gyerekkel, egy kézipoggyásszal és egy bőrönddel... Szóval, ha valaki véletlenül Osló környékén jár ezidő tájt (december eleje), szívesen megosztom vele a szállodai szobámat egy kis segítségért cserébe! :)

Pannikám imád enni, főleg egyedül:

Mászni még nem tud, de forog ezerrel, és mindenhova eljut!

 Panni fül-lenyomata cicizés után. Tünde van a családban :)

Anya, ez az etetőszék olyan vicces!

 Csini vagyok, nem?

 Jó ez a gomb is!
 Olvasok.
 Álmos vagyok, de azért ébren vagyok. Nem úgy, mint Torres!





Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése