2014. november 30., vasárnap

Utazási láz és előkarácsony

Hát, ez a hét is eltelt. A részleteiről a családi béke megtartása érdekében, inkább nem beszélnék. Akit érdekel, annak majd elmesélem.

Pannikámnak csudajó kedve volt az elmúlt két napban, csak vigyorog, dumál és rázza a fejét! Tündéri jópofa!

Az étvágyával sincs már gond szerencsére, sőt! Mindent megeszik, amit csak eléteszek.
Aztán meg eldobál maga mögé kanalat, tányért, törlőrongyot.

November 21.-én olyan nyűgös volt a csajszi, az esti elalvás lehetetlennek tűnt. Csak kesergett szegénykém, én meg mindenféle trükköt bevetettem, hogy elaltassam. De cicizni sem nagyon akart. Belenyúlok a szájába, hát érzem, hogy ki van bújva két iciripiciri foghegy. Ezzel az elmúlt napok nyűgössége és nem-alvása is megvilágosodást nyert, és bár segíteni így sem sokat tudtam szegénykémen (csak masszírozni neki), de legalább megnyugodtam, hogy nincs nagy baja. Másnap küldtem is Apát rögtön a boltba, hogy vegyen két fogkefét Panninak; egyet játszani, egyet pedig az esti fogmosáshoz. Persze a lánynak ez a kedvenc játéka azóta! De ezek a fogak! Hát, ezek aztán nagyon lassan nőnek! Egy bő hét után csak épphogy látni őket!

Úrrá lett rajtam a csomagolási-pánik! Pedig már régen nem paráztam ilyesmi miatt, csak pikkpakk beleraktam mindent a bőröndbe előző este. De most! Karácsonyi ajándékok, Panninak mindenféle, nekem jópár dolog - és minden egy egész hónapra! Ráadásul próbálok minél kevesebb dolgot pakolni, mivel innen kedden indulunk, de Oslo-ban kell éjszakáznunk, úgyhogy mindent cipelhetek magammal. Mert ugye, most csak ketten megyünk csajok, Apa majd később jön utánunk. Szóval mára kész akartam lenni a pakolással, hát, még nem állok sehogy. Most pedig már késő, Panni lefeküdt, nem tudok ki-be szaladgálni a szobába. Na majd holnap...

Holnap még orvoshoz is el akarom vinni a lányt, ugyanis megint ismeretlen eredetű kiütések vannak a kis testén.

A nagy csomagolás közepette rájöttem, hogy Panni karácsonyi ajándékával teli a bőrönd! Nagy fejtörés után úgy döntöttünk, nem visszük magunkkkal. Azzal nyugtatgattuk magunkat (és egymást), hogy "úgysem fog erre emlékezni", meg  "úgyis kap egy csomó ajándékot", meg egyébként is, butaság lenne elvinni, meg utána visszahozni. Úgyhogy ma, advent első vasárnapján, Panni megkapta a karácsonyi ajándékát! Szerencsére nagyon tetszett neki!
 Annyira okos! Először elolvasta a használati utasítást, és csak utána kezdett játszani vele :D


Egy hete beköszöntött a sötétség, már nem kel fel a nap, és január végéig nem is fog. Még jó, hogy otthon töltjük a decembert! Remélem szép idő lesz!

Panni egyik kedvenc időtöltése: pakolás anya táskájából!
Aztán pihenek Apával:

Végezetül pedig egy kép, amit babaúszáson kaptunk (még lesz majd több is):

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése