2014. december 10., szerda

Mikulás itt - Mikulás ott

Egy hete jöttünk haza - el sem hiszem, hogy ennyi idő eltelt már! De sok minden történt, sokfelé jártunk.

Mielőtt belevágnék a hét történéseibe, képzeljétek, hogy jártam már megint! Hazajöttem, és lebetegedtem! Tiszta nátha vagyok, és az egy hónapja fájó torkom is bedurrant! Úgyhogy tegnap este óta szenvedek. Ráadásul Panni is taknyos lett (de igazából a környezetünkben mindenki az, kivéve a Nagyit). Mit csináljak szegénykémmel? Hát vettünk egy orrszívó-porszívót. Tudom, sokan használják, és sok jót hallottam róla, de mégis nagyon idegenkedtem tőle. Főleg azért is, mert Norvégiában a védőnő az ember lelkére köti első alkalommal, hogy semmivel sem szívod ki a gyereked orrát, mert akkor csak még több váladék termelődik, és az orrnyálkahártyát is tönkreteszi. De nem volt más választásom. Nagyon jól kiürítette a lány orrát - főleg fürdés után - de most már elég, ha csak bekapcsolom a porszívót, Panni már visít. Vettünk homeopátiás szereket neki (meg magamnak is), úgyhogy remélem pár napon belül túl leszünk a dolgon. Nagyon jó kis homeopátiás listám van, ha valakit érdekel.

Ha valaki még nem látta volna az összes vízalatti úszós képünket novemberből, hát itt vannak:




Kedden a repülőtéren búcsúzkodunk Apától, aztán nagyon jól érezzük magunkat a szállodában, majd unatkozunk a reptéren másnap.




Szóval szerdán ideértünk (jó sok késés után). Pannikám nagyon örült mindenkinek, és mondanom sem kell, a nagyszülők is nekünk! Hát még Körianyu! Na meg a dédnagyszülők!

Pénteken fotózásra mentünk. Ezekből még nem tudok mutatni, de majd meglátjátok, szuper képek lettek! Este mikulásoztunk - az idén a Mikulás extra bőkezű volt mindannyiunkkal :) Utána jól teli ettük magunkat csokival :)





Másnap, szombaton, jött a falu-Mikulás. Panni olyan bátor volt, nem félt egyáltalán (lehet, hogy majd jövőre), még a Mikulás szakállát is megsimogatta! Majdnem elaludt a lelkem, olyan sokáig kellett várni, ráadásul az eső is esett.





A következő két napban itthon voltunk, pihentünk, sétáltunk. Panni rengeteg új játékot kapott, úgyhogy nagyon jól elvan napközben. Csak szegénykém, most egy új módszert talált arra, hogy felüljön, közben próbál mászni is, és sokszor elveszíti az egyensúlyát. Ilyenkor bizony előfordul, hogy fejre esik. Hiába ülök ott mellette, egy fél másodperc, és már be is verte a fejét.... szerencsére semmi komoly, csak egy-egy piros folt, kisebb pukli.




Kedden szuper programunk volt, elmentünk Maminbabázni! Ez egy nagyon jó mozgásforma kisbabás anyukáknak. A babócik a hátunkon vannak hordozókendőben, mi pedig nagyon jó zenére tornázunk, táncolunk. Hát, én jól kifáradtam a végére, Panni pedig az egészet végigaludta a hátamon!




És még pár kép a végére:



Nézzétek, ezeket most találtam (még május elején készültek):


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése