2014. december 31., szerda

És így zárul az évünk...

A 2014-es év utolsó bejegyzése következik :)

Hol is hagytam abba a múltkor? Készülődtünk a karácsonyra, sütöttünk, főztünk, díszítettünk.
Pannim első karácsonya nagyon jól telt! Finomakat ettünk-ittunk, drága kicsi lányom imádta a húslevest! Rengeteg ajándékot is kapott mindenkitől, úgyhogy játékból aztán most van bőven! Most már akkor megmutathatom Pankám legújabb fotóit is. Eddig azért nem akartam, mert Panni ezekből adott egy gyönyörű bekeretezett képet az Apukájának. Nagyon sok jó kép lett, itt van belőlük egy pár (a többit majd Picasa-n vagy Facebook-on megosztom).





Itt van néhány kép a karácsonyunkról is. Panni olyan aranyos volt, kibontott egy csomagot, a háta mögé vágta az ajándékot, aztán már nyitotta is a következőt! Mivel a mászást már tökéletesítette, ezért valaki állandóan a nyomában kell, hogy legyen, mert a karácsonyfa aljáról állandóan leszedegeti a díszeket! :)





Nem is én lennék, ha az ünnepek alatt minden zökkenőmentesen ment volna! Miután a kórházból kijöttem, valami nem volt tökéletes a hasammal, ettem valamit és rögtön görcsölni kezdett a hasam. Semmi étel nem maradt meg bennem. Hát 25.-én már reggel elég ramatyul éreztem magam. Fájt a hasam, szédültem, hányingerem volt. Délután aludtam egyet, és arra ébredtem, hogy eszméletlenül görcsöl a hasam. Bármit is csináltam, nem enyhült semmitől. Ráadásul még be is lázasodtam! Megijedtem, nehogy vakbélgyulladás legyen. Úgy döntöttem, be kell mennem az ügyeletre. Miután megnyomkodták a hasam itt-ott, beküldtek a dél-pesti kórházba, a sürgősségire. Ott töltöttem az egész estét és az éjszaka nagy részét. Mindenféle vizsgálatot csináltak, és végül, mikor egy kis gyulladáson kívül mást nem találtak, megállapították, hogy valószínűleg a szteroidok és az antibiotikumok utóhatása. Mindezen felül találtak valami foltot a májamon, amivel később el kell, hogy menjek egy MR vizsgálatra. Valamikor majd kerítek erre is időt. A tüdős felülvizsgálatra január 6.-án kell mennem.

Szóval 26.-án hajnalban hazaértünk a kórházból, délelőtt pedig indultunk Balatonfüredre kikapcsolódni. Egy nagyon szuper wellness-szállodába mentünk, ahol aztán kényeztettük magunkat rendesen!


Persze nekem étvágyam még mindig nem nagyon volt, úgyhogy csak csínján falatoztam. Panni imádta a vizet, nagyon jól érezte magát!




Kapott egy gyönyörű tüll-szoknyát is! Szerintem fantasztikusan gyönyörű volt benne, de én ugye elfogult vagyok :)

Szóval nagyon jól szórakoztunk! Aztán Panni kidőlt :)



A szilvesztert itthon töltjük, de azért nagyon jó móka lesz! Nagyszülők, Panni keresztszülei (drága Hugicám és Sógorom) és mi hárman. Sanyi Papa elkészítette a híres bóléját, amit én is megkóstolok miután Panka lefekszik.  Fektetés után kártyázunk, társasozunk és szokás szerint a Nagyi isteni főztjét esszük.

Nagyon boldogságos új évet kívánok Mindenkinek! Legyen egészségben, szeretetben és boldogságban gazdag! Kívánom, hogy minden tervetek, vágyatok váljon valóra! Reméljük, a jövő év is ugyanolyan szép lesz, mint az idei!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése