2015. január 24., szombat

Egy megkésett karácsonyi ajándék

Mivel a karácsonyt Magyarországon töltöttük, a norvég ajándékok januárig vártak ránk. Így olyan volt, mintha kétszer karácsonyoztunk volna!

A norvég családunkkal az a szokás, hogy mindenki kívánsálistát ír karácsony előtt, és erről a listáról lehet válogatni. Ez egyfelől nagyon jó, mert biztos, hogy olyasmit kapsz, amit szeretnél, másrészől pedig rossz is, mert a meglepetés odavan. Harmadszor pedig, hiába írsz listát, valószínűleg butaságnak tartják azt, amit szeretnél, és inkább vesznek valami mást. Amire aztán abszolúte nincs szükséged.

De az idén kivételesen a listáról kaptunk ajándékokat, és mindenki nagyon elégedett volt. Panka megkapta a hőn áhított fürdőkádját! Mert amit eddig használtunk, abba már nem fért bele a nagylány. Úgyhogy kinéztem neki egy összecsukhatós kádat, amit nyáron kintre is ki lehet vinni (ha véletlenül meleg lenne), és elég nagy ahhoz, hogy sokáig beleférjen. Nagyon élvezzük benne a fürdést, de a videó magáért beszél :)

Nekem a héten elkezdődött az iskola, Panni pedig itthon volt az Apájával.  Hát, nagyon furcsa volt a gyerek nélkül. Egyfolytában arra gondoltam, mit csinálhatnak most otthon. Az ebédszünetben mindig bejöttek meglátogatni, és EBÉD-szünet lévén, Pannikám megszopizta az ebéd-adagját. Szerdán már prezntálnom kellett, úgyhogy előző este, miután Pannit lefektettem, olvasni kezdtem ezerrel, hogy felkészüljek a másnapra. Hajnali egyre végeztem. De a prezentáció jól sikerült :) Most 3 hét "szünet", tanulás ezerrel, és tudományos cikkek olvasása, írása...
Voltunk páran egy hegyi faházban, aminek egy részét a tulaj kiadja turistáknak. Kellett neki pár szakmai tanács és ötlet a fejlesztéshez, úgyhogy a következő cikkem erről írom. Na de az érdekes része az nem ez. A tulaj kutyaszán-versenyekre jár, és megengedte, hogy megnézzük a kutyákat. 22 husky-ja van, én ebből 15-öt biztos megdönyögöztem :)


Két éjszakát a nappaliban töltöttem, mert volt egy teóriánk, hogy Panni könnyebben visszaalszik éjszaka, ha nem én nyugtatom (ha én csinálom, csak a cicin nyugszik meg). Úgyhogy apa bevállalt két éjszakát. Harmadik éjszaka már én is bent aludtam, és már csak háromszor volt ébren, a korábbi 16-hoz képest. És lássatok csodát, a negyedik éjszakát végigaludta! 12 órát egyhuzamban! Én akkorát aludtam, mint már régen nem! Mondtam is viccesen, hogy kicsit túl-aludtam magam :)

Ez volt a mai vacsink:





Csibész-lánykám:







El is felejtettem mondani, hogy karácsonyi ajándékba mindenki kapott egy Pannis albumot. A kép-készítési-folyamatról is teszek majd fel képekeket, de egyelőre itt van a két januári kép:


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése