2015. január 19., hétfő

Homeopátiás szerek, amik jó, ha vannak otthon - gyerektől függetlenül

Nem vagyok gyógyszer párti, ezért először mindig próbálok természetes módszereket alkalmazni. Többen kérdeztétek, milyen homeós bogyókat használok. Itt van egy lista azokról a szerekről, amiket én tartok itthon:

Apis mellifica: torokgyulladásra, orrdugulásra. Ezt napi 4x is lehet.

Kalium muriaticum: Megfázásnál, fehér színű orrváladékra.
Kalium kloratum: Megfázásnál, fehér színű orrváladékra.

Pulsatilla pratensis: Megfázásnál, sárga orrváladékra.

Kalium bichromicum: Zöld színű orrváladékrea - ez már gyulladéscsökkentő is.
Hepalsulfur: Zöld színű orrváladékra - ez is gyulladéscsökkentő.

Belladonna: Gyulladáscsökkentő és lázcsillapító.

Arnica montana: Fájdalomcsillapító, izomlazító, vérkeringést serkentő, vérzéscsillapító hatású, gyerekeknek sérülésekre, sebekre ajánlott.

Chamomilla vulgaris: Nyugtalanságra, hasfájásra, hasmenésre. Kimondottan ajánlott fogzáskor!

Colocynthis: Hasfájásra.
Magnesia phosphorica: Hasfájásra.

Cephaelis ipecacuanha: Köhögésre, köhögéssel együttjáró hányásra.

Urtica urens: Tejserkentő.
Pannim majdnem 7 hónapos volt, amikor egy Magyarországról való visszaút után szinte teljesen elapadt a tejem. Ezt szedtem naponta jónéhányszor (amikor csak eszembejutott), és néhány napon belül újra beindult a tejtermelődés. Ugyanígy jártam egy hónapja, amíg a kórházban voltam. Panni 10 napon keresztül nem szopott. Hiába pumpáltam én naponta négyszer, szinte semmi nem jött belőle. Urtica naponta 4x, és az én drágám annyit szopizhat, amennyit csak akar. Nagyon erősen ajánlom mindenkinek!

Ricinus communis: Tejserkentő.
Lac caninum: Tejserkentő.

Viburcol-kúp: fájdalom- és lázcsillapító, kimondottan fogzásra ajánlják.

Halicar-krém: Ekcémára, kiütésekre nagyon jó.
Panninak az oldalán elég csúnya, apró piros foltok jelentek meg, és csak egyre terjedtek. Kentem mindenfélével, de csak nem javult. Viszont pár nap használat után ezzel a krémmel teljesen elmúltak!

A név után szereplő CH a hígítást jelenti (a folyamatot nem tudom pontosan leírni, ezért inkább nem is próbálom meg, nehogy butaságot írjak). Babáknak érdemes alacsony ch-t venni, például 9ch-t, magamnak 15ch-t szoktam. De a jó dolog a homeopátiás szerekben, hogy nem lehet túladagolni! Panninak egy pici vízben szoktam 5 bogyót feloldani és utána kiskanállal megetetem vele. Attól függően, hogy milyen nyavajánk van, 2-3-4 alkalommal ismételjük.

Nálunk most ezek vannak itthon:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése