2020. március 30., hétfő

Egy hosszú nap margójára


Már fáradtan ébredtem. Nagyon rosszul aludtam. Vagyis, az igazat megvallva, nem is nagyon aludtam. Csak forgolódtam. Biztos ideges vagyok, pedig nem is érzem. De biztos az a baj. Ma éjszaka biztos a lábaim is megfájdulnak (tipikus Dóri "poszt-idegességi-fájdalom"). Pedig olyan nyugodtan csinálunk mindent! Néha már-már várom, hogy mikor borul ki a bili valakinél, és kapunk össze valamin, de nem. Mindenki nyugodtan teszi a dolgát. A ma reggeli hangulat kimondottan békés volt.
Az elmúlt két napban lehullott 70 centi hó, ma is nagyon esett, de reménykedtünk, hogy majd alábbhagy. Délre igyekeztünk minél több dolgot szállítás-készre kiüríteni, letakarítani. Le a kalappal a lányok előtt is, hiszen ma főleg a tv elé voltak beparkolva.
Mi már délután kettőkor elég fáradtak voltunk.
"Mamma, én most spion vagyok, és figyelem a Pappáékat!"
Aztán a lakás ürült...

 Második körre készen.
 Aztán Gigi kidőlt egy kicsit...
 Az esti mesét már az új, rögtönzött kanapéról néztük.
És a hó csak hull, szüntelen...
A lányok a mi ágyunkban alszanak ma éjszaka, legalábbis, ha egyszer elalszanak...
De most már mi is pihenünk! Holnap folytatjuk!
És a nap nagy-nagy eseménye (ha költözködés nem lenne az): Délután sütöttem friss kenyeret, nagyon szép, ropogós héja lett. Panni mindig a csücskét kéri. Evés közben egyszer csak odaszalad hozzám: "Mamma, mamma, képzeld mi történt! Olyan kemény volt a kenyered, hogy amikor beleharaptam kimozgósodott a fogam!" - úgyhogy most már fent is van egy, ami mozog :)




2 megjegyzés :