2020. április 19., vasárnap

Nagyi születésnapja

Drága Anyukámnak ma van a születésnapja - Isten éltessen és megtartson még nagyon sokáig, drága Nagyikánk!

Azt terveztük, hogy itt ünnepelünk majd nálunk. Pannival már a tortát is kiválasztottuk. Gondolhatod, milyen csalódott volt, hogy mégsem lesz torta. :D

Azért a családi ünneplés így sem maradt el, csak egy kicsit másképp kellett megoldani.
Délután felbontottuk a kedvenc csokidat, azt falatoztuk. Mondtam a lányoknak, hogy mindannyian Rád gondolunk, minden falatnál. Panni ezt úgy értelmezte, hogy minden falatnál el kell, hogy mondjon egy emléket Rólad. Fantasztikus ötlet volt! Úgyhogy ezt csináltuk; egy újabb falat, egy újabb Nagyis élmény.

Épp most üzent a Facebook is, 9 évvel ezelőtt itt voltál nálunk! Vagyis nem egészen itt, két három költözéssel korábbi helyszínen.
Nagyon szeretünk drága Anyukám, és borzasztóan hiányzol! Már annyira várom, hogy újra megölelhesselek!


2 megjegyzés :

  1. Boldog szülinapot Anyukádnak! és ekkora hó van nálatok??? mikor szokott tavasz lenni? nagyon szeretem olvasni a blogodat, mindig is érdekelt, hogy milyen lehet az élet egy skandináv országban :-) Üdv!

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Köszönöm szépen Anyukám nevében! :) Az idén tényleg sok a hó, de már elkezdett olvadni. Május 17.-én, a nemzeti ünnepen már ünnepeltünk mindenféle időben; hóban, esőben, napsütésben, szélviharban. De gyapjúalsó mindig van az ünneplő alatt. :) Tavaly húsvétkor már kevés hó volt, de pár évvel ezelőtt havazott még júniusban is. Nekem a március és az április a kedvenc hónapom itt, szerintem az a legszebb! :)

    VálaszTörlés