2022. január 30., vasárnap

Koronavírus 4/2

Olyan jó lenne valami másról írni! Például, hogy milyen hideg volt az éjjel (-26 fok), és milyen gyönyörűek a felhők mostanában, vagy hogy milyen sok hó van. De majd bepótolom azt is.

Gigi csütörtököm lett pozitív. Mivel meglehetősen biztosak voltunk benne, hogy Pappának is ugyanaz a baja - a két negatív teszt ellenére - ezért ő és Gigi "elszigetelődtek" odalent. Gigi azóta is lázas. Vagyis helyesbítek: pillanatnyilag csak hőemelkedése van. Nem nagyon magas, szerencsére, lázcsillapítót is csak egyszer kapott, tegnap lefekvés előtt. Az étvágya is visszajött, és általánosságban jó a közérzete. Persze azért nyűgös szegény - bár szerintem ez a tv-től is van, amit ugye most meglehetősen sokat néz. 

Tegnap lett volna a születésnapi buli. Hát, a buli elmaradt, sőt a buli-játékok és az erdős dekoráció is (amit Pankám kitartóan festegetett a múlt héten). De volt egy ajándék, amit erre az alkalomra tartogattunk: Dobby, a Harry Potterből, amit Gigi nagyon szeretett volna.





A tortát is megettük. Igaz ők lent, mi fent Pannival. Ez is erdő-dekorációt kapott volna, de nem volt hozzá energiám. Így is finom volt, rókák nélkül.

Még szülinapos rágcsálnivaló is volt.

Nagy meglepetésünkre, Gigi (egyik) szerelme megjelent az ajtóban, maszkban (ő is koronás) az anyukájával. Készített Giginek valamit, és ezt akarta elhozni neki. Hát, én annyira meghatódtam! Olyan édes volt.



Pappa négy nagyon kemény napot tud a háta mögött. Őt elég rendesen megviselte a betegség. Az első három nap csak feküdt, mint egy darab fa, lázzal és erős fejfájással, tegnap véres huruttal (ez engem nagyon megrémített). Nagyon csúnyán köhög. Ma már talán láztalan, és jobban érzi magát.

Panni péntek éjszaka nagyon taknyos lett, én pedig torok- és fejfájással ébredtem. Biztos voltam benne, hogy mindketten elkaptuk. De még mindig negatív a tesztünk. Panninak délelőtt óta van egy kis hőemelkedése is. Taknyos, de egyébként jó az étvágya, jó a kedve. Nem is tudom, mit csinálnék nélküle, olyan nagyon sokat segít. Nekem ugyan elmúlt a torokfájásom, de tegnap óta nagyon erősen görcsöl a hasam. Csütörtökön beszéltem is a bábával, mert megint vérezni kezdtem egy kicsit. Egyébként szerdán megint ágynyugalomra rendelt az orvos, de az most ugye nem igazán kivitelezhető. Hálát adok minden extra napért, amit a picurkánk a pocakban tölt. Olyan sokat fáj a hasam, nem tudom, meddig húzom.

Ami érdekes egyébként, már, ha lehet annak nevezni, hogy tényleg nagyon sokféle tünete van a vírusnak. Nálunk legalábbis olyan, mintha mindenkinek a "leggyengébb" részét érintené, azt, amivel a leggyakrabban küzd. Giginek a láz és a hasfájás, Pappának a felsőlégúti megbetegedés és fejfájás, Panninak (ha ez korona lesz) az orrfolyás (de nem csodálkoznék, ha köhögni is kezdene), nekem pedig (ha elkapom/kaptam) a torokfájás és a nehézlégzés. Furcsa.

Tündérkeresztanya is besegített ma, felolvasott Panninak egy fejezetet a Harry Potterből (online). Pannus akkorákat nevetett!

Hát így állunk most. Pannival holnap reggel tesztelünk újra, majd meglátjuk, mi lesz. (Majdnem) a végére (közben még eszembe jutott egy-két dolog) pedig Pannám két gyönyörű megnyilvánulása:

Pénteken, mielőtt elindult az iskolába, ezt mondta: "Mamma, csak csináld a dolgaidat lassan, a saját tempódban, ne gyorsan. És vigyázz magadra, mert most sokáig nem leszek itthon. De ha kell valami, telefonálj, és hazajövök a napköziből."

Tegnap este, Panni: "Olyan jó volt, mikor a Nagyival tésztát gyúrtunk!" Én: "Igen, az a túrós csusza isteni volt." Panni: "Biztos azért, mert szeretettel csinálta." <3

Egyébként pénteken egy korona-zászlóval jött haza a napköziből; a betegeknek hozta. Egyik oldalán egy gonoszul nevető koronavírus van, a másikon pedig Gigi és Pappa. "A koronavírus tűnjön el!" és "Már elegünk van!" feliratokkal. Imádtam!


Az erdő-dekoráció egy része:

Most megyek egy lázmérő-körre, és leellenőrzök mindenkit. De zárjuk a hetet valami édessel (aki tegnap telehányta a nappalit, és wc-nek nézte az asztal alját - de azért szeretjük):



1 megjegyzés :