2021. december 23., csütörtök

Hála

Ez a nap is elérkezett. 

Tegnap kiengedtük őket a "börtönükből". Nem csináltunk Giginek új tesztet, de többen megerősítették, hogy ennyi idő után már nem fertőz (reméljük igazuk van). Először jól végig sikáltam mindkettőt a zuhanyzóban, aztán lefertőtlenítettem az egész alsó szintet.

Annyira hálás a szívem. Annyira hálás vagyok, amiért jól vannak. Hálás vagyok, hogy kaptam elég erőt ezeknek a heteknek az elviseléséhez.

Hálás vagyok, amiért már egy országban vagyok a családommal, igaz még mindig bő 2000km van közöttünk. Ha minden jól megy, még a hóvihar előtt ideérnek.

Most pár napra elköszönök. Csak élvezni akarom a napokat, megélni minden pillanatot. Pihenni fogok, na meg sokat enni - a legapróbb is hagy nőjön. 

Áldott ünnepeket kívánok mindenkinek! Vigyázzatok magatokra és egymásra! Hozzon az új év egészséget, békét, szeretet, boldogságot!

Íme pár karácsonyi kép, még a vírus előttről. Legyetek ilyen boldogok! <3











4 megjegyzés :