2021. december 13., hétfő

Hetedik nap

Panni tesztje hét napja lett pozitív, Gigié öt napja. Panni elvileg ma már nincs izolációban, mehetett volna iskolába. De még nincs teljesen jól. Legutóbb írtam, hogy már nem fáj a mellkasa - hát dehogynem! Csak nem akarta megmondani, hogy nehogy izguljunk miatta. Azóta is fáj neki, ha mélyet lélegzik. Még mindig nagyon sűrű a váladék bennük, mindkettőjükben.

A hasuk fáj még mindig, bár Panni étvágya kezd visszatérni. Gigi még mindig nagyon keveset eszik. A szaglásuk sem tökéletes. Úgy tűnik, hogy pár lázmentes nap után újra hőemelkedésük van, ami nagyon nem tetszik. De figyeljük, mérjük. Viszont ma már az aktivitásukon észre lehetett venni, hogy jobban vannak, kezdik unni a bent-létet. Főleg Gigi, ő már nem nagyon tud nyugton maradni a kanapén. Egy órája feküdt le aludni, de azóta köhög. Csurom vizesre van izzadva. Eddig pedig egyáltalán nem köhögött.

Pannit lelkileg nagyon megviseli a dolog. Mindig törékeny volt a kis lelke, de most sokkal rosszabb lett. Nagyon sokat sír. Ha lázat mérünk, pár másodpercenként kérdezi, hogy mennyi, és hogy az nagy baj-e. Hogy ugye meggyógyul majd. Mikor a babaőrbe párszor egymás után csak én szólok bele, megrémül, hogy Papával valami baj történt (vagy fordítva, ha én nem válaszolok). Az oxigénmérőt már nem is teszem az ujjára, mert rögtön hiperventilálni kezd. Pánikol. Két napja lesétáltam a postaládához, mert már muszáj volt egy kis friss levegőt szívnom. Előtte szóltam neki, hová megyek. Mikor 5 perc múlva visszaértem, a szoba közepén ült a földön és zokogott, hogy valami biztos történt velem, mert olyan sokára értem vissza. Most is, mikor lefeküdt, sokáig sírt, hogy mikor ölelhetjük már meg egymást, hogy mikor puszilgatom már meg igazán. Hogy mikor láthat maszk nélkül mosolyogni. Olyan rossz így látni. Félek, hogy nem jól kezeltük a dolgot, csak azért, hogy én nehogy elkapjam ezt a fránya vírust.

Annyira várom már, hogy a hátunk mögött hagyhassuk ezt az egészet! Nagyon remélem, hogy most már tényleg gyorsan meggyógyulnak!

Azt még nem is írtam, hogy vasárnap este megkaptuk Panni PCR-teszt eredményét (csupán négy napba tellett...). Delta-vírussal fertőződött meg, és "közepes/magas" a vírus szintje a szervezetében. Giginek nem csináltak PCR-t.

Nekünk még mindig negatív a tesztünk, hál' Istennek! 10 nap múlva jönne hozzánk a Család karácsonyozni, de annyira bizonytalan minden. Tényleg nagyon nehéz lelkileg.

Ma Luca-nap volt, vagyis "Szent Lucia"-nap. Ilyenkor a gyerekek beöltöznek, énekelnek, utána pedig lussekatt-ot esznek. Mindkét lánykámat megviselte, hogy ma nem lehettek ott az ünnepségen. Hát, mi megtartottuk itthon, szerényebb keretek között. De jobb volt, mint a semmi.

Két kis Luciám <3

Még egy kis videó is készült:

És végre valami, amit mindketten jóízűen megettek!


2 megjegyzés :

  1. ohh Drága Kincsek. <3 megkönnyeztem... a legjobbakat kívánom nektek és teljes gyógyulást mindenkinek.. puszik és ölelés <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönjük a jókívánságokat! <3

    VálaszTörlés