2014. február 17., hétfő

40+4

Hát, igen, még mindig egyben...
Bár az éjjel megint történt 'valami'. Másfél órán keresztül 10-és 20 percenként görcsölt a hasam. Gondoltam, hogy EZAZ!, elkezdődött. Épp azon tanakodtam, hogy lassan felhívom a párom, de aztán elaludtam. Másfél óra múlva ébredtem fel, azóta nem éreztem semmit...

Ma vittünk megint pisi-mintát, semmi változás. Rám kapcsolták a ctg-t is, mert mondtam, hogy tegnap óta olyan nyugodt ez a gyerek. A ctg-vizsgálathoz járt két nagy pohár, eszméletlenül édes szörp is, hogy megmozgassa manókát. Azóta (és ez 12 órája volt) él a gyerek ezerrel, ott rúg, üt-vág, ahol csak ér :)
Az eredmény egyébként azt mondták, nagyon jó lett. Legalább emiatt nem kell aggódnunk :)
Kaptam akupunktúrát is, hogy segítsen beindítani a szülést, és, hogy maga a folyamat könnyebben menjen! Hát, én már veteránnak számítok az akupunktúra terén, de a kisujjba-tűszúrás nekem is új volt! És hogy fájt!




Azt mondták, ha érzek valamit ma éjszaka, akkor holnap is visszamehetek még egy kezelésre. Ha semmi hatás, akkor Panni még nem áll készen, akkor csak 2 nap múlva mehetek újra.

Holnap reggel 7kor indulunk Hammerfestbe ultrahangra (hacsak nem vagyunk olyan szerencsések, hogy már az éjszaka menni kell). Szerencsére az idő úgy tűnik jó lesz, úgyhogy csak egy nagyon morcos és álmos férjjel, valamint egy nagyon teli hólyaggal kell kibírnom a legalább két és fél órát. (csak megjegyzem annak, aki még ne járt volna errefelé - haha - hogy itt semmi nincs útközben, ahol meg lehetne állni, csak a pusztaság. És a -20fokos hidegben, másfél méteres hóban, ahol az út mellett még patka sincs, hogy meg lehessen állni, a pisilés nem megoldható!!!
Szóval ez vár ránk holnap. Én azért még bízom a ma éjszakában :)
Mindjárt megesszük az utolsó két szelet tortát, aztán bevetjük magunkat az ágyba. Azt nem is írtam, hogy az elmúlt 3 napban (amióta az altatóval aludtam) olyan álomkóros vagyok, hogy bárhol, bármikor elalszom :) Ezt azért még kihasználom, amíg lehet! :)
Két kép máról (Haavard is rajta akart lenni- haha)





Puszi mindenkinek :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése