2014. február 8., szombat

Egy fárasztó szombat

A nap híre: érzem a kisujjam! Mindkettőt!!! Karácsony óta először! Viszont a többi extra-nagyon fáj!
Az éjjel semmit nem aludtam. Kiolvastam egy könyvet, tv-t néztem, elég sok időt a toáletten töltöttem. Mert miért is ne, ment a hasam. Úgyhogy a bébi-popsikenőcs kipróbálva:)
Az alvás sajnos napközben sem ment, úgyhogy olyan vagyok, mint akin átment az úthenger...

De napközben végre kisütöttem a sajtost!
 A nagy része már rögtön sütés után el is fogyott, mert a párom szerint a sajtos csak melegen jó :)

Ma eléggé fájt a gyomrom, gyermekem biztos labdának nézi, mert egész nap rugdossa! Emiatt napközben nem nagyon bírtam enni, de mostanra már jobb lett.

Megmostam a hajam! HURRÁS! A szülés előtt most utoljára. És nagyon fárasztó volt! A törülközésben úgy leizzadok, hogy utána kezdhetném az egész zuhanyzást elölről! Haavard levágott egy bő 10 centit a hajamból, úgyhogy most nagyon újhullámú az alja! :)

Drága párom ma azt mondta, hogy nem is tudja elképzelni, hogy ennél jobb napja legyen. A focimeccs jól végződött, közben sörözött meg meleg sajtost ropogtatott. És nagyon elégedett volt :)

Szóval nagyon fáradt vagyok, remélem az éjszaka és a holnapi nap jobb lesz.

Holnap norvég anyák-napja...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése