2014. február 15., szombat

Aki bújt, aki nem, Panni mostmár gyere ki!

Hát, elérkezett a hivatalos kiírás napja is. Gyerek még nincs.
Haavard-nak még bő négy órája van, hogy megnyerje a versenyt! De mondtam neki, hogy ne aggódjon, így is az ő tippje volt legközelebb :)

Pedig, mára vártuk nagyon, hogy Krisztivel osztozhasson a szülinapon...

Drága párom is nagyon készült, hogy az éjjel meglesz! Máskor, mikor megy éjszakára dolgozni, mindig melegítőbe meg pulcsiba megy, tegnap este szép nadrágba és ingbe ment :) Hát már mégsem mehetünk szakadtan szülni :)

Ma sütött nekem isteni fini alma-tortát! Hú, olyan jól esett! Mondtam is, hogy ezért nem bújik ki ez a kis csibész, mert imádja a finomságokat, amiket eszek!

Meleg almatorta vanília-jégkrémmel, hmmmm....

Torcsikával is szeretgetőztünk:



Azt majdnem el is felejtettem, hogy az éjjel bevettem az altatót, amit a bábától kaptam. Fél 3ig próbálkoztam az elalvással, és utána úgy döntöttem, egy bogyótól csak nem lesz bajom. Olyan jót aludtam, hogy az csuda! 5 órát egyhuzamban! Ilyen az elmúlt 2 hónapban nem volt! Délelőtt azért elég kómás voltam :) Holnap megyünk be megint a bábához, reméljük, hogy valami tapasztalt, ügyes nőci az ügyeletes!
Még csak annyit, hogy az elmúlt hetekben már annyit néztük a Szülőszoba című programot, hogy már kívülről tudunk mindent! Azt is eldöntöttük, hogy majd milyen jókat viccelődünk meg nevetünk majd a kéjgáztól :) Már csak azt nem döntöttük el, hogy mit játszunk majd a mentőben :)

És végül néhány kép a kisasszonyról, aki mégsem olyan pontos, mint az édesanyja:






Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése