2014. február 7., péntek

Még 8 nap...

Hát, az éjjel azt hittem, hogy szülünk! Görcsölt a hasam elég rendesen, Haavard már elkezdte lejegyzetelni, milyen sűrűn jöttek a "fájások". Szegénykém kitöltött magának egy pohár bort, de nem merte meginni. Mert hát mit szólnak, ha úgy állítunk oda a szülőszobába, hogy ő össz-vissz 4 órát aludt, ráadásul piás is :) De pár óra múlva elmúltak a görcsök, azóta semmi.

Voltunk a bábánál. Panni feje, ha ennél lejjebb lenne, már kikukucskálna! Úgyhogy a pozíció már megvan! De már így van lassan 2 hete, úgyhogy gondolom ez nem sokat jelent. Hallgattuk a szívhangot is, és olyan édes volt, mert közben a bába néha megbökdöste, és olyankor mindig hallottuk, hogy párat gyorsabban ver a kis szívecskéje!
A fehérje-szint szerencsére nem emelkedett, és harmadik mérésre a vérnyomásom is barátságos értéket mutatott.
Kaptam megint akupunktúrát, már a harmadik bábától. Mondtam is neki, hogy mind a hárman máshova szúrják. Érdekes, kíváncsi vagyok melyikük szúrja jó helyre! De remélhetőleg ma éjjel jobban alszok majd. Ajánlott egy altatót is, mivel nagyon keveset alszok, de inkább kibírom anélkül.

Haavard-nak vettünk ma füldugót! Remélhetőleg ő is jót alszik ma! :)

Íme a 39.hetes pocakos képek:


Kicsi a kép, de ha ráklikkeltek kijön eredeti méretben!

Ma végre begyúrtam a sajtost, ami nagy szó, mert nem érzem egyetlen ujjamat sem. De biztos jó lesz, mert a nyers tészta isteni volt :) Majd holnap délelőtt kisütöm.

Isteni vacsoránk volt, Haavard készítette! Majd 9 hónap "kéksajt-megvonás" után rájöttünk, hogy szósznak simán meg lehet csinálni a kék-penészes sajtot is, csak legalább 70fokra fel kell melegíteni, legalább 5 percre. Annyira hiányzott már ez az íz, úgy bekajáltam a kéksajt-szószos csirkemellből! Hmmmm...
Mivel Torka-bébi több, mint két hete nem kapott nasit a hasmenése miatt, ma nagyon boldoggá tettem:)
Végre 3 napja szépet kakil (bocsi a részletekért) és ma kivételesen ezt a szépséget a wc-jében helyezte el, ma Shebát kapott vacsorára!

Hát, mára azt hiszem ennyi lenne, más most nem jut eszembe.
Ha holnap nem jelentkeznék, akkor biztos szülök! :)
Fingers crossed :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése