2014. február 2., vasárnap

"Születés"-nap

Hát jelentem, 28 éves lettem!
Bogica reggel a fejemre olvasta, hogy nem éltem az utolsó lehetőségemmel, hogy 27 évesen anya legyek! Hát, pedig én próbáltam :)
Egyébként Bogicától ezt a szépséget kaptam:
Ezen kívül a legszupibb ajándék, levelek otthonról!!


Érdekes, hogy ezen a szülinapon mennyire más gondolatok járnak az eszemben, mint egyébként. Reggel óta csak arra gondolok, hogy szegény Anyukám bizony már szenvedett ilyenkor! Persze erre Apa biztos rávágja, hogy "igen ám, de megcsinálni is meg kellett azt a gyereket". :) Szóval köszönöm az erőfeszítést mindkettőtöknek!!

A napot megint a bábánál kezdtük, vittük a pisi-mintát. Ez a fehérje-dolog abszolút nem hiányzik senkinek!
Után elmentünk  a "kreatív-vásárba". Hát, ez volt a legelkeserítőbb kreatív-vásár, amit valaha láttam! Bogi asztalán több a "kreatívság" egy hétfő délután! Utána hazajöttünk, kipihentem az öltözködést, cipő fel-és levételét. És utána jött a torta!!!
Látszik a lelkesedés, nem? Úgy kellett visszafogni! :D


Isteni fincsi epres marcipán-torta! Még két napig biztos ehetem, hmmm :)
Ezután elnyomott az álom a kanapén, amíg drága párom Liverpool-meccset nézett. Mikor felébredtem, skypoltunk családunk norvég-ágával, utána a magyarral. :) Aztán úgy éreztük, itt az ideje, hogy elmenjünk enni. Egy évben általában kétszer eszünk étteremben, ezért imádjuk annyira a szülinapokat:) El is indultunk a kínaiba, már az autóban azon tanakodtam, a két kedvencem közül melyiket is egyem:) Hát a kínai vasárnap zárva van. Rajtam úrrá lett a pánik, és hirtelen nagyon éhes lettem! Mit fogunk most enni?! Nemrég nyílt egy új hely, akkor majd kipróbáljuk azt. Mindketten rénszarvas-sültet kértünk, mandula-krumplipürével és zöldségekkel. Hú, nagyon fini volt! De szerintem simán bevágtunk volna még egy adagot ugyanebből mind a ketten :)

Torka még mindig nincs valami jó passzban, ha szerdáig nem javul, elvisszük állatorvoshoz.





És a végére két kép, így néznek ki a 28 éves terhesek, akik már nagyon készen állnak :)




Anyukám, 20.30 van, megszülettem!



2 megjegyzés :

  1. Igen hosszú nap volt annó mindkettőnknek, de ügyik voltunk és nagyon megérte !!! <3 Kívánom, hogy Ti Pannival még ügyesebbek legyetek, és rövidebb ideig tartson a szülés !! Egyszerűen nem tudom még felfogni ezt a helyzetet, hogy a "nemrég" született kisbabámnak, kisbabája lesz! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem ügyesnek és gyorsnak lenni! :)
      <3 Gondolj arra, hogy milyen jó lesz, amikor pár hét múlva látogatóba jöttök a kisbabádhoz és az ő kisbabájához <3

      Törlés