2014. február 13., csütörtök

A 40. hét is eltelt - kiírás nr.2

Betöltöttük a 40.hetet. A magyar számolás szerint Pankának ma kellett volna érkeznie. Úgy tűnik, jobban hasonlít az apukájára, mint gondoltuk. De azért szívből remélem, hogy nem annyira ráérős, mint ő, mert akkor itt márciusig nem lesz gyerek...

A mai mérési eredmények:
Súly: 64,5 kg - vagyis fél kilóval kevesebb, mint a múlt héten. Ez gondolom az állandó hasmenéstől van, na meg attól, hogy nem nagyon eszek. Boginak igaza lesz a végén, tiszta twilight-os gyerek, lehet tényleg vért kéne innom... hahaha :)
Pocak kerülete: 110 cm - vagyis 2 centivel nagyobb, mint a múlt héten, és 6 centivel nagyobb, mint egy hónapja. Növögetünk, növögetünk :)

Íme a pocak-fejlődés :) Ráklikkelve kijön nagyban!

Haavard-ral beszélgetünk az éjjel:
-Én: Tudod, Haavard, azért félek ám eléggé. De főleg azért, mert nem tudom, hogy hogy lesz, mint lesz, mennyire fog fájni...
-Haavard: Persze, hogy félsz. Ez lesz az első alkalom, nem tudhatod, hogy mit várj.
-Én: Pedig én elolvastam minden létező irodalmat...
-Haavard: De, tudod, Dóri, ez pont olyan, mint a légypecázás. Nem lehet könyvekből megtanulni! Erre születik az ember!
Én ezen azóta is nevetek, olyan jól jött ki! :))

A mai vacsi sült pisztráng volt, párom készítette:
Nagyon fincsi volt! A baj csak az, hogy nem sokáig maradt bent, már megint, sajnos...

Itt van még néhány ma készült kép:




Úgy gondoltam, kicsit izgalmasabbá tehetnénk a dolgot! Már a szülés időpontját is találgatta a család (Anya:01.30, Apa:02.10, Papi+én:02.12), de itt már csak Haavard van versenyben (02.15).
Szóval a következőre lehet mostantól fogadni:
 - Hol fogok szülni, és hogyan jutunk el oda? -
   a) Hammerfest, saját autóval
   b) Hammerfest, mentővel
   c) Hammerfest, helikopterrel
   d) Ezek egyikére sem lesz időnk, helyben szülünk Altában

Én az utolsó variációban bízom minden erőmmel, de szerintem mentővel küldenek minket Hammerfestbe.

Sok sikert, jó szurkolást! :) Puszi



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése