2014. február 6., csütörtök

Eltelt 39 hét...

Betöltöttük a 39. hetet is.
Súly: 65kg (nem híztam 2 hete - HURRÁS)
Pocak kerület: 108 cm (az elmúlt héthez képest +2cm)
A nagy-ütemű pocaknövekedésnek köszönhetően gyűlnek a csíkok a testemen. Lassan már úgy nézek ki, mint egy zebra! Tudja valaki, hogy a zebrák mennyi ideig terhesek? Hahaha :)

Az éjjel felhívtam az ügyeletes bábát (bárcsak már más miatt hívhatnám, na mindegy, ne legyek türelmetlen). Szóval 130 volt a vérnyomásom, ami az én átlagos 95/60-hoz képest nagyon magas. Na meg a +1-es fehérje a vizeletben, tiszta toxémia-frászom van. De a nagyon kedves hölgy megnyugtatott, azt mondta 140-ig nincs baj, meg a 'perem' is jó. Ettől függetlenül én félóránként mértem egész éjjel.

Már megint nem aludtam az éjszaka, és napközben sem nagyon. Nem sok energia van bennem. Kézfájás, derékfájás, medencefájás, hátfájás és bordafájás. Az áldott állapot fogalma kezd átértékelődni. Viszont az asztmám egész jól van, most már egyre sűrűbben kapok levegőt! Hahaha! Milyen 'mokkás' hangulatban vagyok ma!

A párom kezdi átértékelni a kapcsolatunkat, már nem tud velem egy szobában aludni (még mindig azt állítja, hogy horkolok). Úgy próbált meg reggel elaludni, hogy bedugta az ujjait a fülébe és magára húzta a párnát meg a takarót... Holnap veszünk neki füldugót.

Ma végre láthattuk a fürdőszobában az első napsugarakat 4 hónap után. Szeretném ezt a fantasztikus élményt megosztani mindenkivel.
Még biztos beletelik egy pár hétbe, mire a nappaliba is besüt.

A tortám bizony tegnap elfogyott, úgyhogy ma elnyalogattam egy fél doboz mogyorókrémet :)

Engedjétek meg, hogy megosszam a napi bölcsességet új családom legpozitívabb és mindig biztató megjegyzésekkel szolgáló tagjától (aki ebből nem vágja, kérdezzen rá). Szóval, szerinte jobb ha hozzászokok ahhoz, hogy fáj itt is ott is, mert a gyerek úgyis sokkal később jön majd, nem a kiíráskor, és sokáig fogok még szenvedni! Olyan jó, amikor pozitív gondolatokkal indul a nap! :)

Holnap megyünk 2-re a bábához, mindenki szorítson, hogy a pisi-minta jó legyen!
Ezenkívül holnap - kb. egy hónap után - talán végre ráveszem magam, hogy begyúrjak egy sajtost :)
Újabb pocakos-képek holnap :)



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése