2014. február 12., szerda

Kiírás nr.1.

A hivatalos lombik-számítási-módszer szerint mára voltam kiírva.
Ezáltal üzenem mindenkinek, hogy ezek szerint, ez a weboldal nem jó!!!http://www.ivf-infertility.com/calc_preg.php

Egyébként minden rendben, jól érzem magam (ha leszámítjuk azokat a dolgokat, amikre állandóan panaszkodom) a hangulatom jó! Még sétálni is voltunk kint kicsit!

Az elmúlt 3 napban nyitott ablaknál aludtunk, mivel nagyon enyhe volt az idő (a hőmérő szála egészen +2 fokig felkúszott!). Haavard ragaszkodott hozzá, hogy még egyszer, a télen utoljára, mielőtt Panni megérkezik, hagy aludjunk nyitott ablaknál. Egészen a 3. éjszakáig nem is volt gond, mikorra megint fagy lett odakint. Hát, hagy ne mondjam, hogy egész éjszaka olyan szorosan bújtam a páromhoz, ahogy csak tudtam, mert nem volt valami melegem! 5 fok volt a hálóban! Persze másnap kaptam a panaszáradatot, hogy nem tudott miattam aludni, mert úgy össze voltunk melegedve! Én azért hajnalban becsuktam az ablakot, és pár órája még a fűtést is felkapcsoltam... :)

Esténként olvasok, mert általában kettőnél hamarabb nem birok elaludni. Miután szerintem az összes létező magyar és norvég irodalmat is elolvastam a terhességről, szülésről, valamint kitanultam a csecsemő és a kisgyermek ápolását, testi-lelki-szellemi fejlődését egészen 6 éves koráig - úgy döntöttem, most már jó lenne csak valami könnyűt olvasni, amire nem nagyon kell odafigyelni. Szóval ami pont arra jó, hogy az agyam egy kicsit kikapcsoljon, elterelje a gondolataimat és elálmosítson. A második este után rájöttem, hogy a Szürke ötven árnyalata nem éppen az erre legideálisabb választás volt... Úgyhogy most újra elkezdtem Fábián Janka Emma trilógiáját.

Mostanában állandóan a neten keresgélek, milyen jelek utalhatnak a szülés közeledtére. Hát, üzenem mindenkinek, hogy nem érdemes fórumokon olvasgatni. Mert én az összes "tuti-biztos" jelet produkálom már több, mint egy hete. A hasmenéstől a hányingerig, az erős menstruációs görcsöktől az alhasi szurkálásig mindent! Sőt, ma reggel már egy kis rászáradt tej volt a bal mellbimbómon. Persze párom rögtön egy poénnal ütötte el ezt is: látod, már a kaja is kész van, most már igazán kijöhetne! :) Mert persze kapom ám a sürgetést az ő részéről is, mert holnap (csütörtök) éjjel megint kezd dolgozni. 4 éjszaka megint egyhuzamban. És persze sürget, mert neki már úgy nincs kedve dolgozni menni... :) úgyhogy az éjszaka jól bele kell, hogy húzzak... :)

Ma az én drága férjem főzött, tésztás-jambalaját. Én meg a keze alá dolgoztam és szeltem-vágtam - mondván, hogy én úgysem érzem, ha véletlenül megvágom valamelyik ujjam - haha :) Most nézem csak a képen, hogy a kukoricát kifelejtettük! Azt még képzeljétek bele :)

Más most nem jut eszembe. Este 10 óra van, párom meccset néz, én meg szerintem olvasok.
Puszi mindenkinek a nagyonterhes Dóritól! Cupp

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése