2014. február 5., szerda

Még 10 nap...

Vagy 9, vagy 8, vagy 7, vagy ki tudja mennyi!

Mert bizony nem azért nem jelentkeztem tegnap, mert gyarapodtunk. Haha, jól megvicceltem mindenkit, ugye? A tegnapi nap nem volt valami jó, nem bírtam éjszaka aludni, és a napközbeni szundi sem ment. Persze próbáltam is ébren maradni amíg Haavard aludt, mert állítólag a hálószobában zavarja az én nappaliból-jövő horkolásom! Azt mondja, hogy az elmúlt hetekben elviselhetetlen lett, és ilyet még nem hallott... Hm, érdekes :)
Sajnos ma éjjel sem aludtam. A kézfájás már olyan méreteket öltött, hogy kínomban a falhoz csapkodom őket - mármint a kezeimet. Ilyenkor a párom megkérdezi, hogy ettől jobb-e. Hát nem jobb, de legalább hátha fokozódik a vérkeringés...

Torresnek bizony nincs gondja az alvásra, egész nap nem is látom. Vagyis csak ennyit látok belőle:



Az étvágya még mindig nem a régi, de úgy néz ki, hogy a hasmenés abba maradt végre.

Még kb. 24 órát kell kibírnom, és utána szülhetek - mondja az én drága férjem. Utána itthon van egy hetet, úgyhogy az elkövetkező hétben nagyon össze kell, hogy szedjem magam! Mindenki küldje a "gyerek-kihajtó-energiát"! Iszom a málnalevélteát, tegnap megettem egy fél ananászt (mert azt olvastam az is jó), meg térd-hajlítva megyek körbe-körbe a lakásba...:) A fűszeres indiai-kaja is megvolt 2x, másra meg nem tudom a párom rávenni (+18). De most már igazán történhetne valami! Haavard azt mondta tegnap reggel meg ma reggel is, mikor megjött a munkából: de ügyes vagy, hogy az éjjel még nem szültél meg. Mondom én, persze, minden este úgy feküdtem le, hogy jó erősen összeszorítottam a combjaimat, azért :) 

Az idő egész enyhe lett, a következő hétre nem is mondanak hidegebbet -10foknál! Tavaszodik:)
Behoztam a postát, ilyen volt az idő:


 Ilyen messzire kell elmenni a postaládához! Nekem ez is kb. 10 percbe telik, mert csak totyorgok, úgy csúszik az út!


Nagyjából rendbe tettem a fürdőszobát is, már csak a lefolyótisztítót kell beleönteni a lefolyókba, de az olyan büdös, hogy azt inkább a páromra bízom :)


Mivel trendi blogos lettem, azt hiszem éppen itt az ideje egy ilyen "tükrös" képnek. Mert hát egy igazi blog nem is blog enélkül:)

  Egy újabb vicces, nevezzük kulturális-megjegyzésnek: drága anyósom megkérdezte, hogy hát miért nem vágattam még le a hajam, mindjárt szülök?! Mert hát, azt ugye hosszú hajjal nem lehet. Meg egyébként is, utána úgyis kihullik... Hát, én egyelőre így hagyom, aztán ha majd megkopaszodtam teszek fel róla képet:)

Meg majd én is úgy csinálok, mint a dédimama: egy évben csak egyszer mosok majd hajat, és akkor is hagyom majd a napon megszáradni! (Dorcinak üzenem a szomszédba, hogy csak vicceltem, sűrűbben fogom ám mosni!)

Vacsira halpogácsát csinálok, pikk-pakk kész lesz, úgyhogy nem kell sokat vacakolni vele. Párom 5 körül kel, addigra meg lesz :)

PS: Küldjétek az energiát!!!


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése